שלום רב,
הזמנתי סלון דרך האינטרנט משופרסל.
הנציגה אמרה לי שהספה תגיע תוך 7 ימי עסקים - מה שלא קרה.
התקשרתי לחברה שמספקת את הסלון והם אמרו שהסלון יגיע תוך 14 ימי עסקים ולא כפי שנאמר לי בשופרסל.
ביום ה14 קבעו לי מוביל שיביא משעה 12 עד 4
הסכמתי.
בשעה 12.30 באותו היום התקשר אליי המוביל וטען שהוא ייאחר ויגיע מאוחר בערב.
אמרתי לו שלא אהיה בבית בשעות הערב.
בשעה 22.00 בלילה הוא התקשר בכדי להביא את הספה.
דיברתי למחרת עם נציג לקוחות והוא אמר לי שיקבעו לי מועד חדש תוך 14 יום.
אני רוצה לציין שבאותו הבוקר של יום ההובלה של הספה זרקתי את הספה הישנה שהייתה בבית.
כרגע אין על מה לשבת, כי זרקנו את הספה על סמך ספה שהיתה אמורה להגיע.
מה עושים במקרה כזה?
שלום,
יש מספר אפשרויות. בהתאם למתואר החנות הפרה את ההסכם ביניכם ועל כן מבחינת חוק את זכאית לקיום ההסכם + קבלת פיצויים בגין הפרת הסכם, הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
אפשרות נוספת שעומדת לך היא ביטול העיסקה, השבה כספית מלאה ותשלום פיצויים בגין הפרת ההסכם הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר