שלום אני אשמח לקבל ייעוץ.
התקשרתי מספר פעמים ביום במשך חודש כמעט לחברת ביטוח דיי מוכרת וידועה.
רציתי לקבל מענה על מסמכים שברשותי והמשך תהליך וטיפול מסויים.
כל פעם שהייתי מתקשרת הייתי ממתינה בין 18 דק ל20:04 דק ולבסוף היה עונה לי משיבון אוטומטי שבו נאמר שנציגהם ישמחו לחזור אליי לטלפון שממנו חייגתי ושעליי לאשר,
כך עשיתי כל שיחה אחרי המתנה מייגעת השארתי את הנייד ואמרתי את המספר אבל שום נציג שירות פשוט לא היה חוזר אליי
האם מישהו נתקל בזה?כמה זה נפוץ לא לקבל שירות
מחברת ביטוח דיי גדולה עם זמני המתנה מאוד ארוכים ומייגעים?
תודה לעונים
שלום,
אני מפנה אותך לחוק - תקנות הגנת הצרכן (מתן שירות טלפוני), תשע"ב-2102
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר