שלום,
הזמנתי רהיט מחנות בעלת ותק, והמוצר טרם הגיע אליי. בטופס ההזמנה רשום כי המוצר יסופק תוך 21 ימי עסקים, עם סעיף נוסף המגדיר כי החנות שומרת לעצמה הזכות לעכב ב-30 ימים נוספים מעבר לכך.
בנוסף רשום כי ביטול ההזמנה תגרור חיוב של 25% מערך ההזמנה.
דיברתי עם החנות מספר פעמים. בפעם הראשונה הבטיחו שייצרו איתי קשר לתיאום אספקה בתאריך X. באותו תאריך הבטיחו לי (שוב) שייצרו איתי קשר שבוע ימים לאחר תאריך X, והבטיחו (שוב) שהמוצר יסופק יום לאחר מכן.
כעת נאמר לי שהמוצר יסופק 3 ימים לאחר התאריך האחרון שהובטח לי.
נכון לעכשיו 21+30 ימי עסקים עוד לא עברו מיום ההזמנה. האם ההבטחות שניתנו לי טלפונית (שיחות מוקלטות) מקבלות תעדוף על פני הרשום בטופס ההזמנה המקורי? האם יש לי אפשרות לבטל את ההזמנה באופן חוקי, ללא חיוב 25% מההזממה?
תודה מראש, מקווה שהסברתי את המצב בצורה ברורה.
שלום,
באם החברה הפרה את ההסכם ביניכם (לעניין מניין הימים לדוגמא), אתה רשאי לבטל את העסקה, לקבל את כספך בחזרה + פיצויים כספיים בגין הפרת ההסכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר