שלום חברים,
קניתי גבינה לבנה באחד הסניפים של רשת סופרים גדולה.
בבית ראיתי שהכיסוי פתוח.
ניסיתי להחזיר המוצר לסניף אך הם סירבו והפנו אותי לחברה שמייצרת המוצר.
ביקשתי מהנציגה בסופר וגם מהשירות לקוחות של הרשת שיפנו אותי לנוהל\ מסמך\שלט\פרסום כל שהוא מטעמם שאומר שהם לא מקבלים מוצר מסוג זה, הם גמגמו ואמרו פשוט שזה הנוהל שלהם בחברה.
האם יש חוק\ תקנה שמסדירה עניין זה?
האם חלה עליהם חובה לקבל המוצר הפגום שנקנה אצלם ולזכות?
תודה חברים
שלום,
קיימת אחריות על המוצר גם לסופר שמכר לך את המוצר וגם החברה המייצרת.
על הסופר להחליף לך את המוצר (כמובן שאם הצגת בפניהם את כל הראיות להוכחת טענותיך).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר