שלום,
לפני כשנה וחצי ביצעתי עסקה לטיפולים ללא הגבלת זמן. שולם באשראי. עד כה בוצעו שלושה טיפולים. בפעם האחרונה לא טופלתי מאחר ולהערכת המטפלת עורי שזוף. כן זכיתי ליחס לא הולם, אני מעוניינת לבטל השירות. מתקשה מאוד ליצור עמם קשר. נהל הסניף מסר שבקשה לביטול נמסרת דרכו ובניסוחו. פניתי למיייל שניתן לי, עד כה ללא מענה. בחוזה מצויין כי לא ניתן לבטל לאחר 14 ימים. להבנתי לפי סעיף 13 ג ניתן לבטל.
כיצד לפעול ומהן זכויותי?
שלום,
בהמשך לשיחתנו הטלפונית - באם החברה מעניקה יחס לא הולם ויש ברשותך ראיות להוכחת טענותיך בעניין זה, את רשאית לבטל את העסקה בשל יחס לא הולם זה באמצעות בית המשפט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר