קניתי מזרון תוצרת אלמה דיזיין, עדיין ישינה עליו עם הניילון כבר חמישה ימים. הוא קשה מדי, ואני קמה עם כאבי גב. רוצה להחליפו, מה עושים? בחנות מושכים אותי, ואני לא מקבלת תשובה.
שלום,
בהתאם לחוק ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
עליך להקפיא את המצב באמצעות הודעה בכתב על ביטול העסקה (כדי לא לפספס את מניין הימים).
באם אינך מצליחה לעשות זאת בעצמך, את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך קבלת סיוע משפטי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר