שלום רב יש לי שאלה דחופה מאוד ככה בחודש 7 הייתי אמור לקבל חשבונית זיכוי סכום שרבוע שאני אקבל ויש תיעוד בסמס אבל קיבלתי רק חצי כשהתקשרתי למוקד חלק מהנציגות לא ענו או שענו אבל אמרו חכה רגע ואז ניתקו יצא כך שהתקשרתי למוקד כ5 פעמים ביום.
אחרי זה המנהל יש אחד בחברה שמכיר אותי כלקוח אבל הוא החליט לא להקשיב לי החליט להפעיל נגדי חסימה לאחר שחפרתי לטענתו למוקד השירות ללא הפסקה אני בחיים שלי לא חופר סתם אלא אם זה מצב חירום אחרי זה המנהל קודם כול הסביר שבחשבוניות לא רשום כלל מע"מ שזה אומר ככה רשום אחרי זה ראיתי שכן רשום על חבילות סלולר ועוד שירותים נוספים התחיל כמובן להיות איתו ויכוח איים כול הזמן ב2017 גם היה דומה כך המצב אבל החברה היא זו שאשמה שאמרה שאני הייתי במרכז השירות פיזי בפתח תקווה האם במכתב תביעה שאני תובע אני חייב להסביר לשופט שיראה למה חפרתי או שלא להסביר את עצמי וכמה פיצוי אני צריך לרשום בדף שמגיע לי כי יש לי תקלה שעדין לא טיפלו בה שלחתי לחברה פנייה ולאמייל של זו שהבטיחה שתענה לי דחוף דחוף דחוף אבל אין מענה כלל אני ניסיתי להגיע להסכם עם עורך דין לגבי התשלום אבל אף אחד לא הסכים אני חי עם 100 שקל לחודש בלבד קשה לי גם לדבר בגלל הנכות שיש לי ואני חולה סרטן רציתי לדעת עם ניתן ככה להגיש תביעה ומה הסיכוי שלי לנצח בה אשמח לתשובה דחוף דחוף דחוף
שלום,
כדי להצליח בתביעה יש צורך בעילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות.
כדי להעריך סיכויי הצלחה עליי לעיין בסיפור המקרה ובראיות שיש בידך להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום רב יש לי ראייה של הקלטה של שיחה מוקלטת מול המוקד שזה אומר לי שהמספר שלי חסום לשיחות יוצאות ככה זה אומר לי בלבד. זו הראייה היחידה שיש לי בקשר לכול השאר אמרו לי כולם כולל מרכזי השירות איפה שאני רשום שיש הוראה מאורן לא לתת לי שירות יש לי ראיה נוספת שהובטח לי מפניות הציבור כולל שם של הנציגה ששם שהבטיחה לי שהיא תעזור לי מעכשיו וזהו. יש ראיה שזה הודעות דיווח שדיווחתי לפרטנר והם לא התייחסו לזה כלל. בקשר לתקופה של התקלות מסרבים להביא לי זיכוי בגלל שאני נכה ככה אמרו לי ועל התקופה של התקלה עדיין יש תקלה ומסרבים לתת לי שירות ותשובה אין תגובה מהם משרד התקשורת גם לא עוזר לי, אמרו לי עדיף לקחת עורך דין כי יש כמה דברים שעליך להסביר רודי קשה לי להסביר 1 לאחר שקרה טעויות ניסיתי לברר מול המוקד ויצא שהתקשרתי כ4 פעמים בכול כמה חודשים ושבועות אז בגלל שיש חוק בחוזה שמותר לחברה לחסום לקוח לשירות בגלל שחפר אבל כתוב גם שעל הלקוח לתת הסברים לא לקחו ממני אף הסבר אחד לא לקחו כלום 2017 בואו עליי בטענה שרכשתי וביצעתי פעולות פיזי במרכז השירות בפתח תקווה למרות שאין זיכוי כי 1 קיבלתי שירות פלאפון בירושלים בשעה 8 בבוקר והם טוענים שהייתי בסביבות 9 עד 10 במרכז השירות ושביצעתי רכישה של מכשיר וחתמתי על מסמך של עברת תיק לקוח ככה טוענים. החסימה נעשתה לאחר שניסיתי לברר טוב טוב ולא קיבלתי מענה כלל אחרי זה בוטל החסימה על ידי משרד התקשורת אחרי זה עוד פעם חסימה שזה ב2019 שזה עכשיו בחודש 7 בגלל שניסיתי לברר כמה זיכוי קיבלתי הובטח לי סכום של זיכוי אבל קיבלתי שוב חלקי הובטח לי מלא לגמרי יש כתוב בסמס ששלחו לי סכום של הזיכוי ורושם בחשבונית פחות ממה שרשום אבל אמרו לי שעליי לקחת עורך דין כי קשה מאוד לנצח את פרטנר להם יש עורך דין חזק מאוד והיה לך קשה מאוד להוכיח דברים. האם עדיף לקחת עורך דין או להגיש ככה תביעה כי אני לא יודע מה לעשות קשה לי לדבר ולהסביר בגלל הנכות שיש לי אני חולה סרטן מנצלים לרע. החברה יודעת מזה אבל אין מענה מהם כלל כן החברה מנצלת את זה שאני נכה ואין לי יכולת לקחת עורך דין בגלל זה כול הבלגן הזה יש לי הקלטה שיחה עם המנהל שמאיים ללא הפסקה ולא נתן לי לדבר כלל ויש קצת קללות שלי ושלו אבל לא יודע אם זה יכול לעזור עדיין כמובן לא שלחו לי את הדף של הפרוט של כמה זיכוי קיבלתי כי אמרו בחשבוניות לא רשום אף פעם מע"מ וכן רשום סיפר סיפור מוזר שאצלם לא רשום כי זה נוהל וכול מיני שטויות כאלה מבקש לדעת מה הסיכוי שלי ואם עליי להסביר לשופט למה התקשרתי מלא פעמים למוקד כי גם זה עברה אבל זה היה מוצדק כי החברה 1 מזרה לי מידע שגויי 2 הנציגות במוקד חלק ניתקו ככה סתם ולא ענו ורק מתוך 5 שיחות רק 2 ענו לי אבל חלק הבינו וחלק ניתקו בפנים את השיחה אין לי כוח מול פרטנר עים עדיף לחכות עד שיהיה לי כסף לעורך דין ואז לתבוע או עדיף לתבוע ככה לבד מה אתה ממליץ לי לעשות?
שלום,
בהתאם למתואר אין לך ראיות להוכחת טענותיך.
אני ממליץ לך לפנות לסיוע משפטי מטעם המדינה או לשכת עורכי הדין.
(ישנם עורכי דין מתנדבים המסיעים ללא תשלום). כמו כן תוכל למצוא סיוע כזה בבתי המשפט (בבית המשפט בתל אביב לדוגמא).
עליך לדעת כי בתביעות קטנות אתה מייצג את עצמך ולא עו"ד מייצג אותך (כך שגם זה שיקול).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
יש הקלטה והבטחות שהובטח לי דברים על ידי חברת הסלולר פרטנר. יש לי כמה ראיות 1 הקלטה של שיחה מול המוקד של החברה עם השופט ישאל עם יש חסימה ו2 הבטחות באימייל שבו רשום על ידי הנציגה שם שמעכשיו היא תעזור לי יש חסימה נגדי יש ויש הוכחה מוקלטת שאלתי כמה עורכי דין ואמרו שאני צריך עורך דין בגלל מה שקרה לי מול החברה שזה בעניין של זה שהתקשרתי מלא פעמים כי השופט הישאל אותי למה התקשרתי מלא פעמיים כי צריך לתת הסברים כדי שהשופט ילך לעובדתי ופרטנר הם אלה היה להם בלגן
שלום,
נדמה לי שעניתי על כל שאלותיך.
1. יש צורך לבחון את סיפור המקרה ואת מכלול הראיות שיש ברשותך להוכחת טענותיך.
2. הגשת תביעה וייצוג על ידי עו"ד (בהליך סדר דין מהיר) יהיה יקר יותר מן הסתם מאשר להגיש את התביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
3. הצעתי לך לפנות לעו"ד מסייע לצורך קבלת סיוע משפטי בעניינך. אנא פנה לאותם גורמים שיכלולים לסייע לך ללא תשלום.
4. אני גובה שכ"ט עו"ד בעבור שירותיי המשפטיים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר