שלום רב.
רכשתי ספה ולאחר כ10 ימים פנו אלי מהחנות לעדכן אותי כי הריפוד שהזמנתי לא זמין במלאי וכרגע אין צפי למתי התחדש ושאני מומזן להגיע לבחור ריפוד אחר. לאחר שלא מצאתי ביקשתי לבטל את ההזמנה. תשובת החנות הייתה שיש 35% עמלת ביטול (באמת מופיע בהזמנה) בטענה שהשלד כבר של הספה כבר מוכן. האם יש עילה לתביעה? בכל זאת אין להםציכולת לספר את המוצר שהזמנתי
שלום,
בהתאם למתואר החנות היא זו שהפרה הסכם ועל כן בהתאם לחוק בנוסף לביטול העסקה אתה רשאי גם לפיצויים בשל הפרת הסכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר