שלום רב, הזמנתי מוצר מחברה ותואם לי משלוח בגין ההזמנת מוצר. כשראיתי כי חייבו אותי בסכום שגוי, נאלצו לבטל ליאת העסקה ולבמע הזמנה חדשה. כתוצאה מכך נדחה לי המשלוח. באותו בוקר של המשלוח הודיע לי חברת השליחויות ב SMS כי הם לא מגיעים עקב תקלה וכי יודיעו לי כאשר המשלוח יתוזמן מחדש להפצה. מדובר במתנה שהזמנתי ןנגרמה לי עגמת נפש ממש. כמו כן טרם קיבלתי מועד חדש למשלוח. האם ניתן לתבוע את החברה שבה הזמנתי את המוצר/חברת שליחויות או שניהם?
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה כנגד 2 הגורמים. הן החברה ממנה הזמנת את המוצר והן חברת השליחויות, כל חברה מסיבותיה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר