ביצעתי הזמנה לרכב שכור בחו"ל דרך אתר אינטרנט של סוכנות ישראלית. הזמנה לכיוון אחד. מיד בתום ביצוע ההזמנה, התקשרו אליי וטענו שיש צורך להוסיף עמלה כיוון שההשכרה היא חד כיוונית. שאלתי מדוע לא הופיע באתר העמלה, אמרו שמופיע וכנראה לא שמתי לב. התעקשתי שיראו לי איפה מופיע ואחרי המון התעקשות העבירו אותי למנהל שבסוף הודה שנשמטה השורה על העמלה מהתנאים אבל העמלה קיימת ונדרש להוסיף. סה"כ העסקה היא בגובה של 170 אירו, העמלה שדרשו היא עוד 200 אירו.
חשוב לציין שקיבלתי אישור שההזמנה נקלטה אך לא שילמתי עליה.
כעת הם לא מוכנים להשלים את ההזמנה לפי הצעת המחיר שקיבלתי באתר.
האם הם מחויבים להצעה ללא העמלה?
אשמח לדעת האם יש מה לעשות בנידון.
תודה רבה.
שלום,
כדי שאוכל לייעץ לך עליי להכיר את סיפור המקרה, לעיין בראיות שיש ברשותך להוכחת טענותיך וכד'.
בכללי אומר כי חוק הגנת הצרכן עוסק בחיובים ללא עמלה.
ראה לדוגמא סעיפים 13ח ו 31א לחוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר