היי
הזמנתי מדרסים בשווי 1600 ש"ח בתאריך 7/8 , מדרסים בהתאמה אישית .
כששלמתי נאמר לי שהמדרסים מגיעים עד שבוע .
עבר שבוע והמדרסים עדיין לא הגיעו ולא יצרו איתי קשר .
כשביקשתי לבטל את העיסקה מנהל החנות אמר לי שאני לא יכולה לבטל מכיוון שהמדרסים כבר בדרך לחנות .
עדיין לא עברו שבועיים האם אני יכולה עדיין לבטל?
תודה לעונים.
שלום,
ניתן לבטל את העסקה כאשר החנות לא עמדה בתנאיי העסקה ולדוגמא לא סיפקה את המוצר הנכון או שהמוצר לא סופק בזמן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר