רכשתי טלפונית מוצר מחברה שמצאתי באינטרנט ונאמר לי שהמוצר יגיע עד 14 ימי עסקים (כלומר עד ה21.8).
את המוצר לא קיבלנו וגם לא קיבלנו את החשבונית. כשצלצלתי ב18.8 לאותו מספר שגם נתתי את פרטי כרטיס האשראי נאמר לי שהגעתי לחברת השארת הודעות ושיחזרו אלי תוך 48 שעות אך לא חזרו. כשצלצלתי היום (בתאריך האחרון שהיו צריכים לספק לי את המשלוח) אמרו שיחזרו אלי. מה עלי לעשות? התיעוד היחיד שיש לי מהקניה ומהניסיונות להשיג אותם הם הקלטות שיחה
שלום,
בשלב זה למעשה החברה הפרה את ההסכם כלפיך ועל כן את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה או להסכים לקבל את המוצר באיחור אך לדרוש פיצוי כספי בהתאם.
בכל מקרה ובאם החברה לא תיהיה מוכנה לתנאים אלו, את רשאית להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר