שלום רב, לפני כמעט כשבוע, בן זוגי קנה לי בהפתעה בגד ים מחנות מעצבים בתל אביב. בגד הים היה לא תואם למידתי, ובגין כך חזרנו לחנות כדי להחליפו למידה הנכונה או להחליפו לפריט אחר. כשהגענו נענינו ע"י המוכרת שהייתה בחנות שאין מידה אשר מתאימה לאותו בגד הים, והאפשרויות שהוצגו בפנינו על ידה הן או לחכות לעונה הבאה, לבחור פריט אחר מהחנות או לקבל זיכוי (לא כספי) כנגד בגד הים. לא התרצינו מהאפשרויות ומכאן שאלתי, האם ניתן לקבל החזר כספי מלא עבור בגד הים. אם כן כיצד ניתן לעשות זאת במידה והמוכרת לא משתפת פעולה. אודה לתשובתך
שלום,
בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) - לא ניתן לבטל עסקה ולהשיב את כספך. (כך קובע החוק).
למידע נוסף ראי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר