שלום,
היה אמור להגיע אליי שליח מטעם הוט להחלפת ציוד תקול, ונקבע טווח הגעה של 3 שעות (בין 15:00-18:00). השליח לא הגיע ולא התקשרו, וכמעט בתום 3 השעות התקשרתי לנסות לברר מה קורה. ענו לי שמחברת השילוח טוענים שניסו להתקשר ולא הייתי זמינה- כמובן שהדבר לא קרה, לא התקשרו אליי כלל (ובטח שלא ניסו יותר מפעם אחת).
השאלה שלי האם אני זכאית לאיזשהו פיצוי? ואם כן, כיצד באפשרותי לדרשו?
תודה מראש!
שלום,
כן ובתנאי שיש בידיך את כל הראיות להוכחת הטענות.
חוק הטכנאים לא חל במקרה זה (ועל כן אינך זכאית לפיצוי אוטומטי מבחינת החוק).
יהיה עליך להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות לצורך קבלת הפיצוי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר