שלח הודעה ללא התחייבות

חברת הוט - הקפאת מנוי ללא תשלום?

עינת 21/3/2011 11:45
אשמח לקבל עצה בהתנהלות מול חברת הוט, לפני כ- 10 חודשים התחברתי לכבלים של חברת הוט בידיעה שייתכן ואאלץ להקפיא את המנוי לתקופה מסויימת עקב מעברי דירה. בשיחות עם כל נציגי המכירות הוסבר לי כי ההקפאה היא ללא תשלום. בסוף חודש אוגוסט התקשרתי להקפיא את המנוי ולתדהמתי נאמר לי כי עליי לשלם 62 ש"ח עבור החזקת הממיר בתקופת ההקפאה. לאחר שיחות עם מספרי נציגי לקוחות הובטח לי שאקבל חודש ללא תשלום דמי מנוי. באותו היום ביררתי את האפשרויות האלו ושוחחתי עם אנשי מכירות ועם נציגה נוספת אשר אמרה לי כי המנוי שלי יהיה מוקפא עד לתקופה של חצי שנה או עד אשר אני אתקשר ולהודיע על מעבר דירה, ללא תשלום דמי מנוי (שיחה זו אינה מתועדת לטענתם במערכת). למרבה הפלא, בחודש נובמבר אני מגלה חיוב מלא על ערוצי הכבלים (ובבירור עם נציגי לקוחות, התברר לי כי החזירו לי את המנוי לכתובת שאינני מתגוררת בה). ביקשתי ניתוק והועברתי לקשרי לקוחות. בקשרי לקוחות נאמר לי כי הם מקפיאים את המנוי עד לבירור העניין. וכי הם מתכוננים להאזין לשיחות. מיותר לציין כי לטענתם לא קיימת השיחה של ההקפאה לחצי שנה. לאחר תקופה של 3 שבועות ולאחר שיחות רבות בהן הובטח לי שהמנוי שלי בהקפאה. חזרה אליי הנציגה ואמרה שהשיחה אינה קיימת במערכת אצלהם ועל כן אינם מזכים אותי בכסף על חודש אוקטובר. ביקשתי לשוחח עם מנהל. לאחר שעתיים המנהל חזר אליי ובמפתיע השיחה האבודה נמצאה (כמובן לא השיחה האחרונה שאין לה תיעוד במערכת). מנהל קשרי לקוחות אמר כי נציגי המכירות אינם אמורים לדעת את פרטי שירות הלקוחות- ז"א נציגי מכירות יכולים להבטיח הקפאה ללא תשלום, גם כאשר הדבר הינו שקר מוחלט והחברה לא תעמוד מאחורי המילה של נציגי המכירות. לאחר שיחה זו פניתי להסתדרות להגנת הצרכן שייעצו לי לשלוח מכתב לפניות הציבור של חברת הוט. המכתב נשלח ולאחר כחודשיים בהם לא התקבל מענה פניתי שוב להסתדרות להגנת הצרכן והם הוציאו מכתב. היום לאחר כחודש ממכתב ההסתדרות פנו אליי מפניות הציבור. הנציגה הודיעה לי כי הם מוכנים להחזיר לי את התשלום עבור דמי מנוי של החודש הראשון. אך לטענתם, אין במערכת תיעוד לכך שהובטח לי שהמנוי מוקפא (דבר שהובטח לי ע"י שתי נציגות בקשרי לקוחות במספר שיחות שונות). ביקשתי ממנה להאזין לשיחות. ובתגובה נאמר לי כי יש להם בעיה במערכת והם אינם יכולים להאזין לשיחות. האם מישהו נתקל בבעיה דומה עם הוט. אילו אפשרויות עומדות בפניי למציאת פתרון לבעיה? תודה על עזרתכם,
התנהלות מול חברת הכבלים עידית פוליבודה, עו"ד 21/3/2011 12:29
שלום רב, אם תשובת החברה אינה מקובלת עליך ואת עומדת על טענתך (אני מאמינה לך בכל ליבי!) ממליצה לשקול פניה להליך משפטי. עליך לזכור שעל התובע להוכיח את תביעתו ויהא עליך להוכיח טענתך אולם מאחר ואין בידיך הקלטה של השיחה וניכר שהחברה מתנערת מקיומה של שיחה זו ניתן לטעון לנזק ראייתי שהיא גרמה לך בכך. מסכימה איתך שעל החברה לקחת אחריות על הבטחות שנתנות על ידי נציגיה. מאחלת לך הצלחה רבה שהצדק יצא לאור !

לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עידית פוליבודה, עו"ד ומגשרת 
 
עוד שאלות שנשאלו בנושא צרכנות ותביעות קטנות:
תשובה לשאלתך חיים איציקובסקי, עו``ד 24/8/2014 11:04
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר.