אדון\גב' נכבדה,
ברצוני לבקש מכם עזרה בפתרון מול חברת פרטנר (אורנג').
מזה ארבעה חודשים התניידתי מחברת פלפון לפרטנר, ברגע חתימת החוזה סוכם על תשלום קבוע כולל מע"מ של 220 ש"ח כולל הכל.
מזה ארבעה חודשים אני מקבל חשבוניות של 260-311 ש"ח על חיובים "שגויים" שלהם, כמובן ניסיתי לפנות לנציגים, 5 במספר, כולם הבטיחו שהכל יסתדר חודש הבא ושיחזירו לי את הכסף, ישנה אף שיחה מתועדת עם נציג בשם טל ביום 31.7 בשעה 20:15 שהבטיח שהחודש הזה הכל יסתדר, השתלום ששילמתי חודש זה הוא 311, אני מרגיש חסר אונים, הם נכנסים לכיס ומפרים את החוזה החתום. אציין שאני בשום פנים ואופן לא חורג מהחבילה מבדיקה מדוקדקת וממוקדת ביותר, אציין שאני עוקב אחר מצב החשבון שלי מדי יום.
אנא עזרתכם במקרה זה.
בכבוד רב,
יבגני
שלום יבגני,
אכן חברות הסלולאר נוהגות להטעות לקוחות ולהחתים אותם על חבילה מסוימת ובפועל לחייב בסכומים אחרים וגבוהים יותר .
עליך לכתוב מכתב למחלקת שירות הלקוחות של פרטנר.
מבלי לייאש אותך, ולצערי, עליי לכתוב שהסיכויים שזה יעזור קטנים ביותר.
במידה וזה לא יועיל, עליך להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות ולצרף לה את כל ההוכחות שיש לך .
רצוי שאת התביעה יכתוב עו"ד .
בהצלחה
שחר שוורץ , עו"ד ומגשר
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
פרטנר מוכרים כאלה. גם אצלי קיים אותו מקרה ואני החתמתי את הנציג בסניף. יש היום תביעה נגדם והם רוצים פשרה שלא תואמת. יהיה משפט אם תפרט יותר אוכל לעזור לך
חן אשמח ליצור איתך קשר, האם זה אפשרי דרך הטלפון?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר