התקשרתי לקבוע תור אחרי שביטלו לי את התור הקודם והתברר לי שאצטרך לשלם על כל טיפול מחדש, אין להן מושג כמה טיפולים עוד נשארו לי (ונשארו לי מספר לא מבוטל) שילמתי על שני אזורים, וכל כספי ירד לטמיון. מישהו יודע על התאגדות לקוחות מרומים? אולי צריך לפנות לאמון הציבור ולערב אותם?
ממליצה באמת לנסות להתאגד יחד כל נפגעי אלישע ולאחד כוחות.
ניתן לפנות אל המועצה הישראלית לצרכנות או לעו"ד פרטי שילווה ויסייע.
אל תאמרי נואש !
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
היי דפנה, גם אני כמוך, צרי קשר:
[email protected]
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר