לאחר שפניה לפניות הציבור לפלאפון לא נענתה כראוי וגם כי מנהל שירות גבוה לא חזר למרות דרישתי, אני מעוניין מאוד להגיש תביעה כנגד החברה בעיקר בגין עוגמת נפש אך גם בגלל רמאות וגניבה. העניין הוא שהובטח לי זיכוי בין מחיר מופקע שגבו לאחר שינוי מסלול (שאיני בטוח) לבין המחיר החדש שנקבע. נציגה בכירה איתה דיברתי הבטיחה שיטופל אך אמרה שהעניין מתעכב עכב עומס במחלקת הזיכויים לדבריה. מאז אני מחכה שבועיים ולא חזרו אליי כלל אף לא לעדכן שבטיפול (הדבר הודגש בשיחתי האחרונה עמה) ולכן אני מאוד מעויין לתבוע אותם כי פשוט עייפתי מן ההבטחות השקריות, בנוסף גם דרישה שלי בסוף השבוע שעבר שמנהלה הישיר של אותה נציגה בכירה יחזור אליי עד אתמול ולא, אתבע אך כמובן עדיין לא חזרו אליי. בנוסף נראה כי החברה בוחרת באופן מכוון לחייב על שירותים שלא קיימים אצלי ולא השתמשתי בהם רק בשביל להחמיר את המצב עוד יותר. אז האם יש לי קייס ובנוסף כיצד בפועל פונים לבית המשפט לתביעות קטנות ומה העלות של הגשת תביעה ועל כל המשתמע, תודה מראש
שלום רב,
ממליצה להמתין עוד קצת טרם הגשת תביעה כנגד החברה שכן לא חלף זמן סביר ממועד פניתך (לפי פסיקת ביהמ"ש זמן סביר הוא בין חודש לשלושה חודשים הכל תלוי בנסיבות ובדחיפות).
ניתן להיכנס לאתר בתי משפט ולהוריד טפסים להגשת תביעה קטנה ואף לעיין במדריך או לחילופין לפנות לעו"ד פרטי שיסייע לך בניסוח כתב התביעה ויסביר לך על ההליך.
בהצלחה !
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר