לאחר שהייתי בארה"ב הושארה לי הודעה קולית המבקשת לחזור למחלקת גבייה. ביקשתי מסלקום לחזור אליי והם כמובן חזרו בשעות בהן ציינתי שלא אהיה זמינה. לאחר 2 הודעות הודיעו לי לחזור אליהם, למרות שביקשתי שוב ושוב להתקשר בשעות הבוקר.זמן המתנה לנציג הוא אסטרונומי. ועל חיובי הפרטי!
עכשיו בחשבונית החודשית רשום לי 3180 ש"ח חיובים בחו"ל. לא היה ולא נברא 300 דקות שיחה דרך סלקום. בוצע חיוג דרך כרטיס חיוג של חו"ל! וזמן השיחות לא עלה על 60 דקות, לארץ. משמע אם כבר - החיוב אמור לעמוד על 700 ש"ח.
אך מה שרשום בפועל הוא תשלום של 2600 ש"ח על שיחות לחו"ל! לא לחו"ל ובטח שלא מספר דקות כה רב, הוא מדוד הודות לכרטיס החיוג!
זו לא פעם ראשונה שיש כזו בעיה ולא פעם ראשונה שאני פונה להתלונן על חיוב שגוי ומוגזם ועל אי היענות.
שלום מור
בהחלט מקומם.
המלצתי הינה כי תפני אל החברה ודרשי את פירוט הסכומים המבוקשים והסבר כיצד הגיעו סכומים אלה לכדי דרישה.
במידה ותגובת החברה אינה מספקת, ביכולתך לפנות אליה בכתב, לפרט את השתלשלות העניינים ולדרוש כי החברה תבדוק את טענותיך, המלצתי כי תגבי את מכתבך באסמכתאות בכתב(פירוט כרטיס חיוב וכו')
במידה והחברה לא פועלת לשביעות רצונך ביכולתך לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר