שלום רב, אנו בעלי עסק למכירת טפטים באינטרנט, בחודש יוני 2011 שלחנו ללקוחה שרכשה ע"ס 600 ש"ח מוצרים, התברר שלקוחה לא קיבלה את המוצר, פנינו אין ספור פעמים לדואר, אך אין מענה ולא חוזרים אלינו, כמובן שזיכינו את הלקוחה, האם יש עילה לתביעה?מה ניתן לעשות בנדון? תודה
שלום מירי
לאור הכתוב ביכולתך בהחלט לדרוש את הסכום המוצרים שאבדו בדואר.
המלצתי הינה כי תפני בכתב אל החברה ,פרטי את השתלשלות העניינים ,תצרפי את האסמכתאות שבידיך כגון אישור מסירת דואר רשום ואת החשבוניות בעבור המוצרים שנקנו ממכם ודרשי את הפיצוי הכולל.
במידה ותגובתה של החברה אינה לשביעות רצונך ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר