מרגע שהגענו לצימר הודענו שאין מים חמי, בעל הצימר אמר שזה לא יכול להיות ושנחכה זמן מה עד שיתחמם, לא התחמם ונאלצנו לחכות עד לבדיקת טכנאי בבוקר שלמחרת, למחרת הגיע טכנאי כמובן סולמות לכלוך וכו.. בסוף הוחלט להעביר אותנו לצימר אחר מאחר שלא ניתן לתקן את הדוד, הצימר החלופי אמנם מתומחר במחיר זהה אלא שהוא לא מבודד ושונה מהצימר שהזמנו. לאחר השהות בעלי הצימר הסכימו לפצות אותנו ב 200 ש"ח, עלות הצימר ל2 לילות 2500 ש"ח, האם זה סביר?
לילה טוב,
לא אוכל לתת לך תשובה מובהקת אך אציין שללא ספק נגרם לכם עוול ועוגמת נפש. איני יכולה לדמיין סיטואציה של הגעה לצימר ואין אפשרות להתרחץ ואף למחרת לעבור לצימר אחר שונה מהצימר המוזמן מבחינת הבידוד והמיקום.
לדעתי יש מקום לדרוש פיצוי גבוה ומכובד יותר.
פנו בכתב אל בעל הצימר ודרשו לפחות פיצוי בגטובה לילה אחד.
ככל ולא יסכים ניתן לשקול הגשת תביעה קטנה בגין עוגמת נפש ואובדן הנאה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר