שלום,
בתאריך 7.1.12 חגגתי את יום הולדתי.
אני תושב העיר ראשון לציון.בעירי קיימת מסעדת בשרים ידועה ומוכרת בעלת מוניטין טוב.בעקבות עובדה זאת,ובהמלצת חבריי,רציתי לחגוג את יום הולדתי במסעדה זו.
הזמנתי את חברי ואת קרובי משפחתי.סה"כ מדובר על 13 מבוגרים+3 ילדים+3 תינוקות.עקב הכמות הרבה של הסועדים ובידיעה שיהיו הרבה עגלות ילדים,רציתי לחגוג בחדר הפרטי שקיים במסעדה.
בתאריך 1.1.12-כשבוע לפני המועד,נכנסתי בסביבות השעה 8-9 בבוקר לאתר המסעדה.ראיתי שרשום שם ששעות פעילות המסעדה הן מ12:00 בצהריים ועד 03:00 בבוקר,בעקבות זאת,נכנסתי לעמוד של יצירת קשר.בחלק של ההודעה-פירטתי שאני מבקש לשמור את החדר הפרטי לתאריך 7.1.12 לשעה 14:00+מילאתי את פרטי האישיים לשם יצירת קשר במקומות הרלוונטים.בסביבות השעה 12:30-13:00 התקשרתי למסעדה על מנת לוודא שבקשתי התקבלה.נענתי על ידי מנהל המסעדה.הוא הסביר לי שבקשות כאלה של שמירת חדר פרטי לא מבצעים דרך האתר.התנצלתי,ובמקביל הסברתי לו שבשום מקום לא רשום מה צריך להיות תוכן ההודעה לשם יצירת קשר.כמו כן,הסברתי לו שלשם מטרה זו בדיוק התקשרתי.הוא קיבל את התנצלותי,ולקח את פרטי האישיים כולל בקשתי לשמירת החדר הפרטי לשעה 14:00+כמות הסועדים שאמורה להגיע.ברצוני להבהיר,שחזרתי והדגשתי לו שמדובר בבקשה לשמירת החדר הפרטי של המסעדה.הוא הסביר לי שהוא קיבל את בקשתי והוא רשם את הזמנתי.בסביבות השעה 15:00 באותו היום,אותו מנהל המסעדה חזר אלי בעקבות הפרטים שהשארתי בעמוד יצירת הקשר באתר המסעדה.הסברתי לו שאני הוא זה שדיבר איתו קודם בקשר לשמירת החדר הפרטי.הוא זיהה אותי.אמר לי שההזמנה מאושרת ושהכל תקין ושאין לי מה לדאוג.
בתאריך 7.1.12 בסביבות השעה 13:40-13:45 הגעתי למסעדה על מנת לוודא שהחדר הפרטי פנוי לפני שהאורחים יגיעו.המארחת שקיבלה את פני הסבירה לי שהוכן עבורי שולחן,אך החדר הפרטי נתפס על ידי סועדים אחרים שהגיעו 10 דקות לפני.לטענתה הם לא ביצעו הזמנה אלא הוכנסו לשם כי החדר היה ריק.כשבקשתי לדבר עם מנהל המסעדה,זיהיתיו מיד לפי השם,שמדובר באותו האדם שקיבל את הזמנתי באינטרנט+בטלפון בתאריך 1.1.12.לטענתו,לא בקשתי את החדר הפרטי כשדברתי איתו.כשהבהרתי לו שגם בהזמנה באתר המסעדה וגם בטלפון כן בקשתי את החדר הפרטי,הוא שינה את גרסתו לכך שבאתר לא מבצעים הזמנות של החדר הפרטי(דבר שכבר הובהר לי בשיחה עימו-ושהתנצלתי על כך).בנוסף ברצוני לציין שהשולחן שהוכן עבורי ועבור אורחי היה ממוקם במעבר,כך שלמעשה העגלות חסמו את המעבר של המסעדה ובעצם גרמו למטרד לשאר באי המסעדה.ברצוני לציין שלא היה שולחן אחר פנוי לכמות כזו של סועדים.בעקבות אירועים אלו ובעקבות יחסו המזלזל של מנהל המסעדה נאלצתי יחד עם אורחי לצאת החוצה ולחפש מסעדה אחרת.שאלתי האם יש כאן CASE לתביעה,ואם כן מה עלי לעשות? תודה מראש יוסי
ערב טוב,
מזל טוב ! מקווה שהמסעדה השניה היתה טובה ומצלחת ולא העכירה יתר על המידה את התנהלות המסעדה הראשונה....
לגופו של עניין ממליצה בשלב הראשון לפנות בכתב אל מנהל המסעדה לתאר את השתלשלות העניינים בדיוק כפי שפירטת כאן, להדגיש את עוגמת הנפש שחשת ודרוש פיצוי.
כולי תקווה שמהנהל ישכיל לכבד את רגשותיך ולקחת אחריות על המחדל ולהציע לך פיצוי הולם על הרשלנות.
איני בטוחה שיש לך עילת תביעה מוצקה כנגד המסעדה ולכן ממליצה להתמקד בפניה הישירה אליהם מחוץ לכותלי ביהמ"ש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר