שלום רב,
בידי אחי סלולרי של חברה לתקשורת אותו קיבל לפני שנים (כעשור) מהחברה בה עבדה אימי בזמנו. הסלולרי עדיין תחת שם החברה בה עבדה אימי, וכל התנהלות מול החברה אמורה להיות באמצעות איש קשר.
אחי נמצא בחו"ל מזה מספר שנים, וכנראה כבר לא ישוב בקרוב. הוא הקפיא את המספר ומשלם 30 שח בחודש על המנוי. לאחרונה החליט לנתקו.
כאשר ניסינו לנתק את המנוי, התברר לנו שהחברה בה עבדה אימי חתמה עם החברה הסלולארית על הסכם הארכת השירותים, ובעצם הכניסה אותנו להתחייבות לחברה הסלולארית ללא ידיעתינו. אין לנו אפשרות לעשות העברת בעלות של הקו אלינו ללא תשלום, ובטח שלא לנתק את המנוי. חברת הסלולר דורשים על כך 2000 ש"ח, בהתאם להסכם שחתמו מול החברה בה עבדה אימי. כמו כן, ביקשנו להחזיר את המנוי לחברה שבה עבדה אימי על מנת שנפסיק לשלם את דמי המנוי, אולם גם זה, לטענתם, כרוך בדמי יציאה.
עלי להדגיש שאנחנו לא חתמנו על שום מסמך, לא מול החברה ולא מול החברה הסלולארית
בידי ההסכם שחתמה החברה בה עבדה אימי מול החברה הסלולארית .
לאור העובדה שחידוש ההתחייבות מולם נעשה ללא ידיעתינו, האם יש דרך לצאת מההסכם הזה ללא דמי יציאה?
אשמח לייעוץ בנושא.
תודה!
יעל
ערב טוב,
הינך מתארת התנהגות שערורייתית של חברת הסלולר המקנה לכם עילה טובה כנגד החברה.
ממליצה לפנות בכתב אל החברה ולתאר את השתלשלות העניינים, לדרוש את ביטול ההסכם לנוכח העובדה שהחברה נהגה שלא כדין ובניגוד לרצון אחיך, לדרוש פיצוי וזיכוי כספי.
ממליצה לציין במכתב שהעתק ממנו ישלח אל המפקח על חברות הסלולר במשרד התקשורת ובפועל אכן שלחו לו העתק.
ניתן להגיש תלונה גם בפני המועצה הישראלית לצרכנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר