שלום
לפני שבועיים רכשתי נעליים ברשת ביגוד גדולה.
לאחר שהלכתי איתם פעם אחת (!) נוכחתי לדעת שהם לוחצות ושאינני מסוגלת ללכת כך. לכן, ביקשתי להחזירם (לאחר ארבעה ימי עבודה- כשהם עוד בתוך קופסת הנעליים) ובתמורה לקבל שובר איתו ארכוש משהו אחר שיהיה לי שימושי.
המוכרות שלחו את הסחורה, לדבריהם, למרכז שירות הלקוחות של החברה והתשובה הסופית שהתקבלה היא שאינם יכולים לעשות דבר בנידון מכיוון שהנעל "נעולה"..
האם יש תקנות ברורות בנושא של החזרת נעליים וקבלת זיכוי?
תודה מראש ויום טוב
ערב טוב,
לצערי התקנות החדשות מאפשרות ביטול עסקה של נעלים עד יומים לאחר הקניה ולפיכך בנסיבות אלו יש לנהוג בהתאם למדיניות החחלפת מוצרים של החנות.
צר לי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר