ב14/01/12 היתי בחנות ורכשתי שני פריטים. מיטה מתצוגה וארון בגדים מקטלוג. הקניה היתה בלילה. ב15/01/12 בבוקר התקשרתי לחנות וביקשתי לבטל עיסקה רק של הארון .שאלו למה?ואני אמרתי את האמת שמצתי אותו ארון ב400 ש"ח זול יותר. הבקשה שלי נדחתה בתוקפנות ובסירוב מוחלט. במקרה של ביטול אני צריכה לשלם 25% מהסכום. הדיון הטלפוני היה ארוך. נאמר לי כי הם יכולים לבטל את רכישת מיטה? אבל לא את הארון. אני אמרתי שאני לא אקבל את הארון בשום אופן. נאמר לי כי ההזמנה שלי הוקפאה ואני יכולה לעשות מה שאני רוצה? אפילו ללכת לבית המשפט. לאחר זמן קצר של השיחה הזאת קיבלתי הודעה ס.מ.ס שחשבון שלי חוייב. מה עלי לעשות?את החוק להגנת הצרכן בצד שלי?
לילה טוב,
עליך לפנות אל החנות ולעמוד על זכותך לבטל העסקה שכן פרק הזמן שחלף ממועד ההזמנה היה קצר משמעותית ולא נגרם כל נזק.
אם תדרשי, שלמי את התשלום הנדרש והגישי תביעה כנגד החנות בבימ"ש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר