קניתי כסא בACE לפני כחודשיים. הכסא נשבר לפני שלושה ימים במשענת בזמן ישיבה ונחבלתי. הבאתי את הכיסא להחלפה בסניף ACE בו קניתי את הכסא. הצגתי את החשבונית וביקשתי להחליף את הסחורה הפגומה. מנהל הסניף לא הסכים להחליף את הכיסא השבור. לקח את הכסא לתיקון, החזיר כעבור חצי שעה של המתנה. היום שוב בזמן ישיבה נשברה המשענת של הכסא באותו מקום, נחבלתי בראש וברגליים. פניתי לחדר מיון בגלל הפגיעה. בידי מכתב מכירורג ואורטופד בנוגע לחבלה. הכסא השבור אצלי. אבקש יעוץ בנושא תביעה. בברכה ותודה מראש. סיון אבנר
לילה טוב ובריאות !
ממליצה להפנות את שאלתך לפורום דיני נזיקין ונזקי גוף.
יהא עליך לתבוע הן את היצרן/יבואן והן את החנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר