שלום, אני בשנת 2010 באתי עם אמא שלי לנקודת שירות של אורנ'ג בבקשה לנתק 3 קווים, מאז עדיין חייבו אותנו בתשלום לאורנ'ג, לא יכולתי לבוא לשם שוב, כי אמי עברה גירושים אישפוזים למינהם, ומעבר דירה.
לפני כשבוע באתי והם אמרו לי שהם מתנצלים ומזכים אותי על כל התקופה ששילמתי,
ראיתי שיש אפשרות לתבוע ע"פ החוק להגנת הצרכן עד 10000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
השאלה אם זה שלא פנינו אליהם במשך השנה וחצי הללו זו טענה להרע בשבילי?
ווהאם בכתב תביעה אני חייב לציין סכום מסוים מתוך ה10? או שאני יכול לדרוש לפי החוק ובהמ"ש מחליט כמה?
והאם ככלל אתם ממליצים להגיש תביעה במקרה הזה?
שלום מיכאל
אמנם קיימת בחוק אפשרות לתביעה ללא הוכחת נזק אולם בעניינך ולאור הכתוב, איני ממליץ בהכרח פנייה שכזו מאחר וחברת הסלולר הסכימה להחזיר לך את מלוא הכסף שנגזל ממך שלא בצדק, וכן לאור העובדה שלא לא פנית אל החברה במשך כשנה וחצי.
כאמור העובדה שחברת הסלולר התנצלה ומוכנה להחזיר את מלוא הסכום, מרוקנת, לעניות דעתי, את מרבית מאפייני הדרישה לקבלת סכום פיצויים ללא הוכחת נזק.
המלצתי הינה כי תפנה לחברת הסלולר ותדרוש בנוסף להחזר כאמור, גם פיצוי בגובה אלפי שקלים בודדים עבור עגמת הנפש, וכו'.
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר