פורסם בעלון על הנחה של 50 ש"ח מעל 250 ש"ח כולל כפל מבצעים,החנות נתנה באותו זמן הנחה של 40 אחוז על החנות, כשבאתי לממש "כפל מבצעים" אמרו לי שקודם עליי לממש הנחה של החנות של 40 אחוז ורק אח"כ אצטרך לקנות עוד מוצר כדי להגיע ל 250 ש"ח על מנת לזכות בהטבה הפרסומית של 50 ש"ח, האם החברה יכולה לעשות זאת? מה משמעות כפל מבצעים? ואם תובעים מה הפיצוי שניתן לבקש?
תודה
שלום נירו
במידה וההנחה הנוגעת ב 40% לא צויינה ככפל מבצעים נראה כי אכן מדובר בהטעייה פרסומית.
ביכולתך לשלוח לחנות מכתב ולדרוש להחיל לכלל הפונים את הנאמר בפרסום או להורידו לאלתר עקב העובדה שהוא מטעה את ציבור הצרכנים.
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר