היי, רכשתי שולחן אשר יוצר לפי הזמנתי, לאחר שלושה חודשים נוצר סדק, שלא כתוצאה משימוש, בשולחן, פניתי ליצרן ובמשך 3 חודשים הוא הבטיח שיגיע לתקן אך לא הגיע, לבסוף קבע איתי מועד הגעה ונתן לי להמתין 6 שעות, לא ענה לטלפונים ולא הגיע.
מה אני יכולה לעשות? האם אני יכולה לבקש לבטל את העסקה בשל הפגם, שיקח את השולחן ויחזיר לי את כספי? אילו אפשרויות עומדות בפני? תודה
שלום ליאור
אכן מתסכל אולם נראה לאור הכתוב כי מאחר ועבר זמן ארוך יחסית מיום קניית המוצר יתכן ויהיה קשה להוכיח כי הבעיה בשולחן ולא בתנאים בו הוא שהה למשל. בנוסף, האם קיימת אחריות לשולחן? במידה וכן, אז כמובן שהיא חלה. במידה ולא, יהיה לך, כאמור, קשה להוכיח קשר בין איכות השולחן לבין הפגם אלא אם כן הקשר ברור.
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר