שלום רב,
אנסה לפרט בקצרה את המקרה שלי ולקבל דעה האם מדובר בנושא שיש לו עילה לתביעה כלשהי. מדובר בחברת קוסמטיקה גדולה שיש לה סניף בארץ.
מכיוון שאני מתגוררת בחול פניתי לאתר החברה בפייסבוק וכתבתי הודעה האם ניתן להזמין מוצרים לחול ולקבל יעוץ טלפוני בנושא. נאמר לי בתגובה שבשמחה, לכן כמה חודשים אחרי התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי לקבל יעוץ. מסרתי שאני בחול . כאשר נשאלתי את העובדת מה תפקידה תחילה היה נשמע לי שהיא מהססת לענות ולאחר שחזרתי על השאלה היא ענתה שהיא המנכלית. לאחר מכן העובדת שאלה מי הקוסמטיקאית שלי, אמרתי לה שזה לא משנה כי אני רוצה לקבל מהם מידע . תשובתה היתה שאני יכולה להזמין את המוצרים שיש ברשותי. אמרתי לה שאני מעוניינת לקבל יעוץ אולי על מוצרים אחרים ואז להזמין. להלן תשובתה: אני לא אתן לך שום יעוץ לפני שתזמיני ולכי חפשי את החברים שלך וניתוק השיחה. פניתי לאתר תלונות הציבור - הם שלחו מכתב לחברה ותגובת החברה היה שלא ניתן לקבל שום שירות טלפוני, שאני התחצפתי וצעקתי, שהם יתבעו אותי מכיוון שפרסמתי את הסיפור בפורום ושהם בכלל מטילים ספק בסיבת הפניה שלי ובכך שאני נמצאת בחול. זה בגדול הסיפור. אשמח לקבל את דעתכם. תודה ויום טוב.
ערב טוב,
צר לי שהחברה בוחרת להתנער מאחריות ולא לעמוד בהבטחתה כלפי הצרכנים שלה.
מאחר וניכר שיהיה לך קושי ראייתי בהוכחת טענתך סיכוי תביעה קטנה כנגד החברה אינם גובהים ואני ממליצה לפנות בנוסף גם אל אמון הציבור.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר