שלום
ברצוני לשאול לגבי מקרה מהימים האחרונים.
אני סטודנטית בת 24, המשתמשת העיקרית בשירותי האינטרנט בבית- ולפיכך גם זאת שמבינה בנושא יותר משאר בני הבית ובעיקר מאמא שלי.
בתאריך 16.2.12 קיבלה אמא שלי שיחת טלפון מנציגת מכירות של 012, בשיחת טלפון הנציגה הציעה את שירותי האינטרנט של סמייל במחיר "זול" יותר ממה שאנו משלמים ( לדבריהם אנו משלמים 70 ש"ח לחודש לאינטרנט של 10 מגה- כשבמציאות אנו משלמים בערך 40 ש"ח לחודש על אינטרנט של 12 מגה- שעונה על כל הדרישות)- ההצעה הייתה לקבל אינטרנט של 10 מגה תמורת 40 שקלים, הצעה שהיא כבר הרבה פחות טובה ממה שאנו כבר מקבלים מחברה אחרת. אבל זו לא גולת הכותרת- העיקר הוא, שנציגת המכירות סיפרה לאמי שלפני כמה ימים היא דיברה איתי (הנציגה כמובן) ולאחר שהביאה לידיעתי "לכאורה" את המבצע ה"משתלם" אני ביקשתי ממנה להתקשר אליה ולקבל את אישורה להחלפת המסלול.
מיותר לציין שמעולם לא דיברתי עם אף נציגת שירות (להיפך, אני סטודנטית בתקופת מבחנים לחוצה לכן אני אפילו לא מוצאת את הזמן לענות לטלפון שלי) ומאחר שאני בקיאה בכל פרטי העסקה של חיבור האינטרנט אני יודעת גם שזה לא משתלם בשום צורה.
את הפרטים האישיים שלי חברת סמייל קיבלו כשניסיתי במשך כמעט שנה להתנתק מחיבור האינטרנט הכושל שקיבלנו מהם (וזה סיפור מרגיז וארוך כשלעצמו) היה להם את מספר הטלפון שלי, והם גם לא היססו להשתמש בו רצו לשלוח לי את הסימסא של החיבור החדש.
משיחה עם נציגת שירות של 014- בזק בינלאומי שערכתי היום, אושר כל המידע שכבר ידעתי מראש, והוא שחיבור האינטרנט שלהם פועל ושום דבר בו לא השתנה
והם לא קיבלו שום בקשת ניתוק מסמייל, וגם לא נראה שהתכוונו לנתק.
בשורה התחתונה, חברת סמייל ניצלו בצורה מזעזעת את האמון של אמי בי, ניצול שמקנה להם את כרטיס האשראי שלה, ומבלי שהיא תדע בכלל שהיא פשוט משלמת לשתי חברות שונות במקביל.
אם לא הייתי מקבלת את הסיסמא הזו לאינטרנט שלא מסופק לי בכלל, כנראה גם שלא היינו יודעים על זה לעולם.
אני בטוחה שיש פה משהו לא כשר והייתי רוצה לדעת מה אפשר לעשות בנידון.
בתודה
אוסנת
כדי שאוכל לבדוק את הנושא בצורה מעמיקה ולספק לך את כל התשובות, אנא שלחי
ליאור
שלום אוסנת
מקומם בהחלט
לאור הכתוב נראה כי התנהלות נציגת החברה לקויה ואינה תקנית בלשון המעטה.
המלצתי הינה כי תפני במכתב אל החברה בדרישת ביטול הסכם שנערך בין אמך לנציגה וכן מתן פיצוי עבור התנהלות זו ובאותה הזדמנות עבור התנהלות הנוגעת לניתוק חיבור האינטרנט.
במידה ותגובתה של החברה אינה לשביעות רצונך, ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לבירור זכויותיך.
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר