שלום רב.
לפני יותר מ3 חודשים קניתי מגפיים בשווי 500 שח דרך אתר קופונים. לאחר חודש שלא קיבלתי את המוצר התחלתי לשלוח להם מיילים וניסיתי לתפוס אותם טלפונית. הם טענו שיש עיכוב והם מבטיחים לפצות את הלקוחות. ברוב תמימותי האמנתי להם ולאחר חודשיים כבר ראיתי והבנתי שאני לא הולכת לקבל את המוצר ודרשתי את כספי בחזרה כמובן שהם עונים למייל רק שבא להם ולא עונים לטלפון בכלל. קיבלתי מייל שהחברה פשטה רגל והם מנסים לפצות את כל הלקוחות בהחזר כספי באשראי כמובן שגם זה לא קרה, וככה חלפו להם 3 חודשים שאני ברדיפות אחריהם והם לא עונים למייל ! ביקשתי מpay pel לבטל את העסקה אבל מיכוןן ועברו מעל 45 יום הם לא מוכנים לבטל
אשמח לעזרה בבקשה אני מיואשת מרדיפות אחרי חברה שכבר לא קיימת ואין לי מושג למי לפנות בנידון
תודה חן
ערב טוב,
לצערי הרבה אין מה לעשות, אם החברה בפירוק ניתן להגיש תביעת חוב אצל המפרק שלה.
ניתן להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות וכן לשקול פניה לתקשורת.
חפשי בפורום זה היו תלונות רבות של צרכנים במצבך שלדעתי התאגדוץ נסי להצטרף אליהם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר