עמותת שמעיה פועלת בקרב אוכלוסית לקויי השמיעה ובין השאר הקימה חדר בדיקות שמיעה משוכלל במטרה לאפשר בדיקות שמיעה והתאמת מכשירי שמיעה במחירים מוזלים.
הציוד לחדר השמיעה נקנה בחברה מסוימת לפני אחד עשר חדשים וכלל אודיומטר וטימפנומטר במחיר של 127,000 ש"ח.
שבועיים לאחר תחילת השימוש התקלקל הטימפנומטר ולאחר תיקון שב לפעילות חלקית כאשר מספר פונקציות אינן פעילות, ואנו ממתינים מאז _ כעשרה חדשים - לחלק מתאים שאמור להגיע מהיצרן בחו"ל.
לפני למעלה מחדשיים התקלקל האודיומטר, נלקח לתיקון ולא הוחזר עד היום הזה,
כאשר החברה אף לא סיפקה לנו מכשיר חלופי, אותו נאלצנו לארגן בכוחות עצמנו מחברה אחרת.
האם בעקבות השירות המחריד של החברה המוכרת אנו יכולים כיום לדרוש ביטול עיסקה, שהרי ברור כי לא היינו מבצעים עיסקה יקרה כל כך עם חברה שאינה מסוגלת לתת שירות מינימליץ
בכבוד רב
משה ליפשיץ
שמעיה
ערב טוב,
הצטערתי מאד לקרוא את פנייתך. חבל מאד שחברה אינה משכילה ליתן שירות ראוי ללקוחותיה ולקבל אחריות על מוצריה.
אין ספק שבנסיבות המתוארות עליך לפנות במכתב אל החברה ולדרוש את ביטול העסקה וקבלת כספך חזרה או לחילופין החלפת המוצר במוצר חדש. זאת כמובן בנוסף לפיצוי בגין עוגמת הנפש ואובדן ההנאה מהמכשיר.
ככל ופנייתך זו לא תענה, ניתן להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות ואף לשקול הגשת תביעה כנגד החברה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אני מבקש להודות לך על כך שאת מקדישה מזמנך בכדי ליעץ לאנשים ללא תמורה ואף ללא צפיה לתמורה בעתיד.
במובן שאפעל לפי עצתך.
אלפי תודות
משה ליפשיץ
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר