שלום לכולם,
לאחרונה אמא שלי גילתה שהיא מחוייבת כבר תקופה ארוכה על שירות אורנג' 2, שירות שהוא למעשה מאפשר ל-2 מכשירים להיות בעלי אותו מספר בו זמנית (כלומר ישנו כרטיס סים עם מספר זהה).
אמא שלי פנתה לשירות לקוחות של אורנג' ואחרי בירור אכן הנציגה "גילתה" שלמעשה השירות הנ"ל ניתן למספר הטלפון שלי - שהיה תחת חשבון הלקוח של אמא שלי עד נובמבר שנה שעברה, בנובמבר שנה שעברה התניידתי לחברה אחרת ומכן ברור שהמספר שלי איננו יותר תחת חשבון הלקוח של אמא שלי.
בנוסף לכך, כאשר התניידתי לחברה אחרת הם שינו את מתן השירות למספר אחר תחת אותו החשבון של אימי באופן אקראי.
כאשר אמא שלי דרשה החזר היא נענתה בשלילה ונאמר לה שהיה זה על אחריותה לבטל שירות זה. אבל איך זה הגיוני?! הרי השירות היה למספר טלפון שלי שכבר לא שייך לחברת אורנג'! אין לאמא שלי עוד כרטיס סים עם המספר שלה. בנוסף, נאמר לה שהיא איננה זכאית להחזר על כל התקופה בכל מקרה מכיוון שזאת אשמתה שהיא איננה שמה לב לזה בזמן.
הסיבה לכך שאמא שלי בכלל הצליחה לזהות את החיוב המיותר היא רק משום שלאחרונה אורנג' שינתה את החשבונית שלה והפכה אותה לברורה ופשוטה.
הרי עד לא הרבה זמן החשבונית הייתה מסורבלת ולא ברורה (לדעתי זה בא לשרת את המטרה הפשוטה של לעשוק את הלקוח).
האם כדאי ללכת לתביעות קטנות או להתעקש על החזר ופיצויי מול החברה?
האם זה הגיוני שחיובים "מוטעים" הם דבר שבשגרה בחברות התקשורת?
לילה טוב,
ממליצה להעלות את טענתך על הכתב ולכתב את המועצה הישראלית לצרכנות ואת המפקח על חברות הסלולר במשרד התקשורת.
אם לא תצלח דרכך ניתן לשקול פניה לערכאה שיפוטית למיצוי זכויותיה של אמך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
אחי פנה לחברת בי סימפל פשוט לחסוך כסף והם עזרו לו
תרשמי בגוגל bsimple.co.il
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר