רכשתי בהום סנטר משענות ראש לרכב עם dvd. בהום סנטר לא מבצעים התקנות ברכב ולכן פניתי למתקין.
האחריות למוצר היא לשנה.
לאחר חודש וחצי אחת המשענות התקלקלה, בהום סנטר אמרו לי כי עלי להביא את המשענת והם ישלחו אותה לתיקון.
הסברתי שהמוצר מותקן ברכב ולא הגיוני לשלם פירוק והרכבה כדי שילחו לתיקון, הם מצדם טוענים כי מכרו לי רק את המכשיר ועלי לדאוג לפירוק והרכבה כדי שניתן יהיה לשלוח אותו לתיקון.
אין חוק כלשהו המגדיר את קבלת האחריות למוצרים הדורשים התקנה (כמו שלמכונת כביסה השירות הוא בבית הלקוח)?
תודה לעונים
שלום רב,
לא ידוע לי על חוק כזה, התשובה לשאלתך מצויה בנוסח האחריות למוצר שסיפקה לך החברה.
ממליצה לנהל מו"מ עם החברה על השתתפות בעלות פירוק והרכבה לנוכח התקלה שהתגלתה במוצר בטווח כה קצר ממועד הרכישה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר