שלום,
ברגע החתימה על ההסכם עם הגן, קבענו שבני יכנס לגן ב 21 לפברואר, אך בפועל הוא נכנס ב 1 למרץ. בני הלך לגן בדיוק חמישה ימים עד שהחלטנו לבטל את ההסכם עקב מחלה, למעשה בני לא חזר לגן מאז.
שלמנו על תקופה שבין 21 לפברואר עד מרץ, כל מרץ וגם על אפריל.
האם זה הגיוני שאנחנו נשלם על כל התקופה הזו למרות שהוא נכח בגן רק חמישה ימים?
חשוב לציין שבהסכם בקשו להודיע חודש ימים לפני הביטול.
אבל במקרה שלנו לא הייתה לנו תקופה של חודש!
יותר מזה, האם חוק הגנת הצרכן מגן עלינו במקרה זה שלא עבר 14 יום ואנחנו יכולים לבטל את ההסכם ולקבל את כל הכסף בחזרה?
ערב טוב,
התשובה לשאלתך מצויה בהסכם ההתקשרות עם הגן.
מסכימה איתך שלנוכח הנסיבות המצערות אכן לא הוגן שאתם תספגו את התשלום המלא עבור חודשיים בהם בינך לא היה בגן ולנוכח העובדה שלא היתה לך אפשרות ליתן חודש התראה מראש.
ממליצה לנהל מו"מ עם מנהלת הגן ולעמוד על זכותך הצודקת לתשלום חלקי לנוכח הנסיבות המיוחדות של הביטול.
כך או כך שאלתך נוגעת לעניין הסכמי חוזי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר