בחודש פברואר רכשנו חדר ילדים בחנות עצמלה ברמת גן.
בהצעת המחיר היה כתוב במפורש ששולחן הכתיבה כולל כוורת מדפים שמוצגת מעל השולחן. נציגת המכירות הבהירה לנו כי המחיר כולל את הכוורת .
לאחר ביצוע ההזמנה ובמעמד התשלום הסתבר שדורשים מאיתנו 600 ש"ח נוספים עבור הכוורת , מנהלת החנות נזפה במוכרת על טעותה ודרשה מאיתנו תוספת תשלום. פניתי לליאת מנהלת שיווק ראשית בתלונה ובבקשה לקבל הנחה של 50% על הכוורת בלבד היות והטעו אותנו והיות ואנו משלמים סך של כ-5000 ש"ח בתשלום 1 בלבד. המנהלת ליאת ענתה בחוצפה רבה וטענה שלא איכפת לה שהמוכרת טעתה ושבאפשרותנו לבטל ההזמנה.
ביקשתי להפנות התלונה למנכ"ל אריאל שהוא גם הבעלים ,אך נאמר לי שכבוד המנכ"ל לא מוכן ללשוחח עם לקוחות.
לא ביטלתי את ההזמנה רק על מנת שלא לאכזב את בני שהמתין לרהיטים כמתנת יום הולדת. אך אני בפירוש לא ממליץ לציבור לרכוש רהיטים בחברת עצמלה שבהחלט לא דוגלים במתן שרות .
שלום דרור
בהחלט מקומם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר