כידוע לי נכנס לתוקפו חוק המאפשר ביטול עסקת שירותים או טובין תוך 14 לעסקה. האם חוק זה חל גם על לקוח שהזמין תקליטן וסגר איתו אירוע, אולם שבועיים לפני אותו לקוח התחרט וביטל את העסקה? מה אם כן ניתן לעשות כדי למנוע ביטולים כאלה? האם חוזה שכתוב בו סעיף כזה יהיה תקף: המזמין ישלם פיצוי בסך 1,200 ש"ח, בכל מקרה של ביטול ההזמנה, בגין סיבות מקצועיות / טכניות.
תודה רבה למשיבים
שלום רב,
בעניינך ביטול העסקה יהא בהתאם ובכפוף להסכם התקשרות שלך עם התקליטן. ככל והסיבה לביטול הינה דבר מקצועיותו של התקליטן דע כי עובדה זו ניתן היה לגלות ולברר עוד בטרם חתמת על הסכם התקשרות עמו ולהקטין את הנזק שנגרם לך כעת.
עליך לפנות אל התקליטן ולנהל עמו מו"מ על גובה דמי הביטול אם בכלל. העניין הוא הסכמי, חוזי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר