שלום,
הנני מנוי על שירותי הטלויזיה והאינטרנט של הוט עם התחייבות לעוד שנה וחצי.
לפני כשבוע וחצי ביקשתי להתנתק משירותי חברת הוט ולאחר מספר שיחות עם נציגי קשרי לקוחות (לא אפשרו לי להתנתק,ממש מנעו ממני תיאום ניתוק) השתכנעתי להחליף את כל ממירי ה-VOD אצלי בבית לממירי HD חדשים מאריזה (4 במספר) וזאת מכיוון שכל הממירים אצלי בבית עושים בעיות.
טוב הגיע הטכנאי אלי והוא ראה שבביתי יש 3 טלויזיות דקות ועוד 2 "שמנות" ואמר שאסור להתקין על טלויזיה "שמנה" ממיר HD,"זה בניגוד לנהלים",הסברתי לו ונציגה נוספת בשם שרה מקשרי לקוחות שבהסכם ששלחתם לי למייל וגם בשיחת טלפון עם הבחור מקשרי לקוחות (השיחה הוקלטה) לא מופיעה וגם לא נשאלתי כמה טלויזיות דקות יש לי.
מה ניתן לעשות? כרגע אני עם ממירים בעייתים,אין לי כוח לשוחח כל פעם עם נציגים שאין להם שמץ של מושג ולהסביר הכל מחדש.
לדעתי הוא הפרה פה הסכם כתוב (ומוקלט),כשאנו מפרים הסכמים אנו משלמים קנסות אבל כשהם מפרים הסכמים ממשישים כאילו לא קרה כלום.
אשמח לדעתכם.
שלום רב,
ניכר מפנייתך שיש בעיית תקשורת בין נציגת השירות לבינך שכן אם היתה דואגת נציגת החברה לוודא איתך שיש לך טלויזיות התואמות את ההטבה שהיא מציעה נהיר שלא היית נקלע לשוקת שבורה.
לכן מלוא האחריות מוטלת על החברה ועליך לפנות אליה בכתב לתאר את השתלשלות העניינים להטיל האשמה בהם שאינם מוודאים שההטבה מתאימה לצרכן הרי כיצד יכולת לנחש שיש צורך במכשיר תואם??? בירור זה הינו מקצועי ומחוייב במציאות שך החברה כנותנת שירות.
דרוש את ביטול ההסכם או תיקון הבעיה לאלתר.
תוכל להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות כנגד החברה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אכן הגשתי כבר תלונה למועצה לצרכנות ולמשרד התקשורת.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר