שלום רב
מחשב שמסרתי לתיקון במעבדה של יבואן טושיבה חזר "חצי מתוקן",שבועיים לאחר מכן נשרף לו הלוח אם.עברו מאז חודשיים שבהם שלחתי 2 מכתבי תלונה בפקס שלא נענו.כשהגעתי לאחראי הוא טען שהעניין לא באחריותו בכלל ושאשבור את הראש עם חברת טושיבה העולמית.מאז המחשב היה בתיקון עוד פעמיים,ופעמיים חזר אחרי שלא תיקנו את התקלות במלואן.בפעם השניה סירבתי לקבל את המחשב בחזרה בתואנה שהוא לא תקין ושאני לא מעוניין בו בצורה כזאת.
האם יש באפשרותי לתבוע על רשלנות (עקב טעות של הטכנאי במעבדה נשרף הלוח,דבר שיכול לגרום נזק לעוד חלקים)על הונאה (4 פעמים הובטח לי שיתוקן חלק מסויים שלא תוקן) ועל התנהלות לא תקינה (האחראי שניפנף אותי בתואנה שהוא לא אחראי על הנושא חזר אלי לאחר שפנו אליהם מטושיבה העולמית בתלונה).מעבר לכך קיימת פה עוגמת נפש שהמחשב כל שבועיים בממוצע חוזר למעבדה,שהשליח שלוקח ומחזיר את המחשב מתקשר 10 דקות לפני שהוא מגיע ולא מתאם מראש,ככה שכל פעם צריך להפסיד ימי עבודה.ומעבר לכל זה,העובדה שאין לי מחשב כי הוא לא תוקן כהלכה למרות ששילמתי על התיקון במיטב כספי.
אשמח לתשובה לגבי מה ביכולתי לעשות,ואם אפשר לתבוע אשמח לקבל פרטים למי אפשר לפנות כדי שיטפל לי בתביעה מולם...
תודה רבה ויום טוב
גיא
גיא שלום,
אכן ניכר שנגרם לך נזק בגין התנהלות / רשלנות של המעבדה.
תביעה זו הנה תביעה נזיקית וכרוכה בחוו"ד מקצועית בעניין איכות התיקון והמקצועיות של המעבדה.
שאלה זו מתאימה לפורום דיני נזיקין. אתה זקוק לסיוע של עו"ד העוסק בדיני נזקין.
יש אפשרות לכמת את הנזק ולבחון התאמתה לתביעה קטנה אך לנוכח המומחיות הנדרשת להוכחת רשלנות המעבדה אני ממליצה לקבל חוו"ד של עו"ד מנזיקין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אני מודה לך על התגובה והעזרה,אעתיק את ההודעה לפורום נזיקין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר