היי,
כלפני שנה הזמנו חדר ילדים ב5 נגרים. הרהיטים הגיעו עם מלא פגמים. אחרי תהליך ארוך של שיחות טלפון ומיילים לשירות לקוחות של החברה הצלחנו לקבל כסף עבור רהיטים חזרה (לא כולל הספקה והרכבה) . אנחנו התחייבנו להחזיר את הרהיטים פגומים. קבענו להיום, 17/05 שמרקיבים מ5 נגרים יבואו יפרקו ויפנו אותם. היזמנו רהיטים חדשים במקום אחר (אמור להיות מוכן בעוד שבעיים). לפני יומיים פרסמו ש5 נגרים פשטו רגל. הטלפונים במשרדים לא עונים. בטח הם לא באו היום לקחת את החדר.
השאלה - מה ניתן לעשות עם החדר הפגום? אפשר לתרום/לזרוק אותו? אין לנו אפשרות לשמור ריהוט עד שמישהו מהחברה יבוא לקחת אותו.
תודה
שלום רב,
ממליצה לשלוח דואר רשום עם אישור מסירה לכתובת החברה ולהודיע שאם בתוך 14 יום לא יגיעו לפנות את הריהוט אתם תראו אותם כמי שוויתרו עליו ותתרמו אותו לנזקקים.
ניכר שאף אחד לא יבוא אבל לפחות שלכם יהיה גיבוי ואישור שניסיתם לפנות אליהם בבקשה לבוא לקחת את הרהיטים והם לא הגיעו.
אפשר לברר מי התמנה על ידי ביהמ"ש כמפרק ולשלוח גם אליו את המכתב ולהמתין להוראותיו.
אפשר לברר את זהותו דרך אתר רשם החברות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר