רכשתי שעון ברשת גדולה, עלות השעון 2700 ש"ח, במעמד הקנייה השעון נשלח למעבדת החברה לטובת קיצור הרצועה בשתי חוליות (התאמת הרצועה למידת היד שלי), כעבור שבוע התחרטתי על הרכישה ובקשתי לבטל את העסקה, (יש לציין שעדין לא קיבלתי את השעון, הוא עדיין בחברה) ונענתי שזה לא אפשרי כי הקטינו כבר את הרצועה והשעון בדרך לחנות. שלחתי בקשה רשמית בפקס לשירות לקוחות לפני תום 14 יום כמו שהחוק מתיר, שאלתי היא האם הרשת יכולה לסרב לבקשת ביטול העסקה והחזרת המוצר למרות שלא קבלתי אותו עדיין ובטח לא נעשה בו שימוש, לרבות קיצור הרצועה, דבר שלא אמור לפגום במוצר ולמנוע את מכירתו ללקוח אחר ?
שלום רב,
התקנות מאפשרות ביטול של תכשיט (שעון) עד יומיים ממועד הרכישה. בנסיבות המתוארות אינך עומדת בתנאי זה ולפיכך עליך לפעול בהתאם למדיניות החזרת מוצרים של החנות.
צר לי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר