שלום
בשנת 2008 רכשתי חדר שינה מתצוגה (מחברה ידועה)
במעמד הקניה נאמר לי שלמרות שהמזרן מתצוגה ,יש לו אחריות ל10 שנים.
בזמן האחרון נתגלה ליקוי במזרן (רמת הקושי שלו השתנתה).
פנתי לשרות הלקוחות. נשלח אלי טכנאי ,הטכנאי החליט שאין בעיה. פניתי לשרות הלקוחות שוב והומלץ לי על רכישה של(מיזרן) שכבת קושי. הפתרון של החברה לא עזר.
פניתי שוב ואמרו לי ש אין אפשרות לתקן את המזרן אולם תמורת 3000 שח ניתן להחליף את המזרן לחדש.(נרמז לי שכיוון שהמזרן היה מתצוגה יש צורך בתשלום.)
שאלות
1. האם יש לי אחריות על המזרן למרות שהוא מתצוגה
הערה :בחנות שקניתי נאמר לי בעל פה שיש אחריות על המזרן אבל כאשר אני פונה לשרות הלקוחות הם מביעים הסתייגות כיוון שהמזרן נקנה מתצוגה
2 ואם יש לי אחריות כיצד ניתן לממש אותה
בתודה מראש
.ק.ס
שלום רב,
ככל ויש לך אחריות עליך להחזיק בידיך תעודת אחריות. אם אין בידיך תעודה זו יש כאן בעייתיות מאחר והנטל מוטל עליך להוכיח שאכן יש לך אחריות.
מדיניות אחריות מוצרים נקבעת על ידי המקום/היצרן/היבואן שמוכר את המוצר ובתמורה לרכישת המוצר על הצרכן לקבל לידיו תעודה המעידה על תוקף האחריות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר