כאשר באתי לבדוק מכשיר שהתקלקל פנתה אלי נציגה במרכז השירות יחד עם האחראית עליה!! בהצעה להחליף את המכשיר הקיים במכשיר אחר.אמרתי שאינני מעונינת בשדרוג ולא בכבילה ל-36 חודשים ונאמר לי שאני יכולה להחליף את המכשיר הקיים , להחזיר אותוו!!!! ולכן אינני משלמת אגורה. גם התשלומים הם המשך לתשלומים שאני משלמת על המכשיר הישן אותו אני מחזירה. התלבטתי ושאלתי מה יוצא להם בדיוק מדיל כזה והתשובה הייתה שזה השירות של החברה ללקוחות והוסיפו שחבל שאני לא מאמינה להם.החלטתי להמר (למרות שבתי בת ה-14 כעסה עלי שהאמנתי להם). המכשיר הישן הוחזר ולתדהמתי גיליתי בחשבון שמגיע תמיד לאחר קרוב לחודש ואין כבר דרך לבטל את העיסקה שאני משלמת על מכשיר שהחזרתי!! וכמובן כבולה ל-36 חודשיםוכמובן שמשלמת גם על המכשיר החדש..אני מודה ששמתי לב רק לנושא של 36 חודשים וכשהערתי להם על כך כי הרי לא הסכמתי לכך מלכתחילה, נאמר לי שאמנם כך כתוב אבל פירושו של דבר שאני ממשיכה את התשלומים המקוריים. נוסף על כך הלבישו עלי ביטוח שלא ביקשתי וגם כיום אינם מוכנים לבטלו. אני מרגישה כעבד. הכיצד אפשר להחזיר מוצר ולהמשיך לשלמו. הייתי משאירה את המכשיר ברשותי כי ממילא אני משלמת עליו. אני לא יודעת אם יש לי טיעון מספק לתביעות קטנות כי אני חוששת שהשופט ישאל אותיאם קראתי את החוזה. ואומר כאן מילה נוספת: לשבת ולקרוא את החוזה אחרי שראשך מנופח וגם לקלוט כל הנאמר שם , פסיכולוגית זאת בעיה. אני דוברת עברית רהוטה ואי אפשר לומר עלי שלא הבנתי את הנאמר לי. אני חוששת שנוסף לכך אצטרך במקרה של הפסד לשלם גם הוצאות משפט. אין גלישה ולא שימוש באינטרנט ולא שימוש בגפס. התשלום שלי הוא כ-500 ש"ח לחודש המורכב מ-300 ש"ח לערך מכשירים ועוד כ-200 שח תשלום על שיחות שלי ושל בתי (גם אצלה בוטלה גלישה וכל דבר שמייקר).האם אין כאן חוזה מקפח? מצג שווא, הונאה?
אני כועסת מאוד אך לאחר מספר פעמים שניסיתי לומר את כל מה שנאמר פה הבנתי שבריאות הנפש שלי חשובה יותר אך עדיין אני מרגישה רע עם זה. אני בהחלט לא מזילה דמעה על ההתרסקות שלהם. לו היו עובדים ביושר הדברים היו נראים אחרת כיום גם להם. תודה
אני מצטרפת לתלונה,גם אני החזרתי שני מכשירים חדשים שהתקלקלו,החברה שידרגה לי את המגשירים מבלי להסב את תשומת-ליבי לתשלום חודשי נוסף.אני משלמת תשלום עבור שני מכשירים שהחזרתי ועבור שהי מכשירים נוספים ללא יידועי.עזבתי את החברה אך משלמת עדיין 36 חודשים.
מה לעשות?
שלום רב,
עליך לפנות אל שירות הלקוחות של החברה ולדרוש את ביטול העסקה לנוכח אי גילוי נאות במעמד העסקה. ניתן לנהל מו"מ ולנסות לשלם בבת אחת את הסכום שנפרס ל 36 תשלומים ולדרוש פיצוי בדמות הנחה משמעותית.
אם לא תצלח פניתך ניתן לשקול פניה בתלונה אל המועצה הישראלית לצרכנות ולמפקח על חברות הסלולר במשרד התקשורת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום רב,
אכן ניכרת פגיעה בזכויותיך ואי גילוי נאות מצד החברה במעמד העסקה/החלפה/שדרוג.
עליך לפנות בכתב אל שירות הלקוחות של החברה ולדרוש את ביטול החיוב או לכל הפחות לשלם בבת אחת את הסכום תוך קבלת הנחה משמעותית מסכום זה.
ממליצה להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות ואף אצל המפקח על חברות הסלולר במשרד התקשורת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר