ג`קי ברקוביץ`, עו"ד

ג'קי ברקוביץ', עו"ד

שער פלמר 1 , חיפה (אזור הצפון)

למשרד ניסיון של למעלה מעשור הן בהוצאה לפועל ופשיטות רגל והן בדיני משפחה ועבודה. משרדנו חתום על הצלחות והישגים רבים של מאות לקוחות מרוצים, מרגע היווסדו ועד היום. למשרד שלוחות בעכו ובחיפה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

משרד עורך דין ג'קי ברקוביץ' הוקם בשנת 2005. למשרד ניסיון של למעלה מעשור הן בהוצאה לפועל ופשיטות רגל והן בדיני משפחה ועבודה.

 

בשנת 2008 התמנה עוה"ד ג'קי ברקוביץ' כבעל תפקיד על ידי הכונס הרשמי בהליכי פשיטות רגל ופירוקי חברות. עו"ד ג'קי ברקוביץ' משמש כיום בין היתר כנאמן מטעם כונס הנכסים הרשמי בחיפה בתביעות כספיות חוזיות ודיני ההוצאה לפועל, לרבות ייצוג חייבים וזוכים.

 

תחומי עיסוק:

 

הוצאה לפועל ופשיטת רגל - המשרד מייצג ומלווה לקוחות פרטיים, עסקיים ותאגידים ועוסק בתחום חדלות פירעון לרבות הוצאה לפועל, פשיטות רגל, הקמה ופירוק של חברות, הסכמי מייסדים ושותפויות, כינוס נכסים וכו'.

 

בנוסף ולשם ייעול מערך הגבייה, משרדנו מקושר בתוכנה ממוחשבת למאגרי המידע של לשכת ההוצאה לפועל.

 

דיני משפחה - מאז שנת 2005 המשרד מספק ליווי צמוד ללקוחותיו בתחום דיני המשפחה על כל גווניו, לרבות הליכי גירושין, מזונות אישה וילדים, משמורת, חלוקת רכוש, הסכמי גירושין וממון, צוואות, ירושות ועוד.

 

דיני עבודה - המשרד מייצג עובדים ומעסיקים בכל בתי המשפט לדיני עבודה ברחבי הארץ, בנושאי זכויות עובדים בכלל וזכויות נשים בפרט, פיצויי פיטורין, חוזה עבודה, יחסי עובד מעביד ועוד.

 

אנו מאמינים בנתינת יחס אישי ללקוחותינו באמצעות יצירה של אווירה משפחתית. אלו הם העקרונות המרכזיים המהווים את העקרונות עליהם המשרד מושתת.

 

המשרד מחזיק בהצלחות של מאות לקוחות מרוצים, מרגע היווסדו ועד היום.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 14/04/2022

    אין עורכי דין כאלה! אמין מקצועי ומוכשר אבל קודם כל בן אדם. מודה על שהגעתי אליו, הציל אותי מחובות כבדים ונתן לי חיים חדשים. המון תודה ג`קי 🙏
     

  • 14/01/2016

    במילה אחת, נהדר!
     

מאמרים מאת ג`קי ברקוביץ`, עו"ד
ג`קי ברקוביץ`, עו"ד
פניה ישירה אל ג`קי ברקוביץ`, עו"ד

למעלה