מורה טובים, משרד עו"ד

מורה טובים, משרד עו"ד

כנרת 5 , בני ברק (אזור המרכז)

משרד עורך דין מורה טובים עוסק בטיפול וייעוץ משפטי בעיקר בתחומי המשפט המסחרי אזרחי. אנו מעניקים ללקוחותינו מצוינות ומסירות, שירות אמין ויעיל.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורך דין מורה טובים, מעניק ייעוץ וליווי משפטי בשלל תחומים וביניהם: תחום המשפט המסחרי, דיני עבודה, קניין רוחני ודיני מקרקעין. המשרד חורט על דגלו את חשיבות מתן שירות אישי ואיכותי תוך שמירה על רמה מקצועית ואיכותית גבוהה ביותר. המשרד שם דגש על יחס המותאם לצרכיו הייחודיים של כל לקוח, ומלווה אותו בכל שלבי ההליך המשפטי, החל משלב הייעוץ, דרך שלב הייצוג וכלה בשלב הערעורים והליכי הוצאה לפועל במידה ויתעורר הצורך.

 

דיני עבודה


במסגרת תחום זה מטפל המשרד בכל הקשור ליחסי עובד-מעביד, ומייצג עובדים ומעסיקים כאחד.


קניין רוחני


עוה"ד מורה-טובים מעניקים ליווי משפטי בתחום הקניין הרוחני, לרבות ברישום סימן מסחר, מיתוג עסק, וכן באכיפת שימוש לא הוגן או בלתי חוקי שנעשה בסימן המסחר של הלקוח.


כמו כן, המשרד מציע ליווי משפטי וייצוג בתביעות הקשורות לזכויות היוצרים.


משפט מסחרי


בתחום המשפט המסחרי, המשרד מציע ליווי וייעוץ משפטי בכל הנוגע לתפעול שוטף של עסק, אם באופן חד פעמי ואם לאורך זמן, בנושאים כגון: דיני מכרזים, סיוע בהקמת עמותות וחברות, פתרון בעיות משפטיות מגוונות הנובעות מניהול העסק וכדומה, וכן מתן חוות דעת בתחום במגוון נושאים.


מקרקעין


במסגרת תחום המקרקעין המשרד מעניק ייעוץ וליווי משפטי בעסקאות רכישה, מכירה והשכרה של נכסים, תוך שימת דגש על מערכת היחסים המשפטית הנוצרת עם הרוכשים, המוכרים והשוכרים של הנכס. לכל אורך ההליכים, המשרד מסייע בביצוע פעולות הרישום הנדרשות בעסקאות נדל"ן.


ליטיגציה


אנו עוסקים בעיקר בתביעות בתחום האזרחי מסחרי ביניהן תביעות כספיות אזרחיות, תביעות מסחריות, מקרקעין, הליכים למתן צווים זמניים, צווי מניעה, עיקולים, תובענות ייצוגיות וכיוצא באלה.


עו"ד אבי מורה הינו בוגר משפטים בתואר LLB של האוניברסיטה העברית בירושלים וחבר בלשכת עורכי הדין.


עו"ד אורית טובים הינה בוגרת משפטים בתואר LLB של אוניברסיטת בר אילן וחברה בלכת עורכי הדין.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת מורה טובים, משרד עו"ד
מורה טובים, משרד עו"ד
פניה ישירה אל מורה טובים, משרד עו"ד

למעלה