עורך דין אלדד פלד

עורך דין אלדד פלד

קפלן 12 , תל אביב (אזור המרכז)

ייצוג בבתי דין צבאיים: עריקות, עבירות סמים, עבירות אלימות, הטרדה מינית, תאונות אימונים, שימוש בלתי חוקי בנשק, עבירות תעבורה בצבא ועוד, תביעות כנגד ק. תגמולים להכרה בנכות וועדות ערר.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

4.9

התקבלו 66 המלצות

חייגו 053-9428958
על המשרד

משרד עוה"ד אלדד פלד עוסק בתחום המשפט הצבאי על כל גווניו, ובייצוג נכי צה"ל מול משרד הביטחון.

 

עוה"ד פלד הינו אלוף משנה במילואים וצבר את ניסיונו הרב בתחום במסגרת שירותו הצבאי בן ה-27 שנים במגוון תפקידים, בנוסף חבר בפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין ובוועדת צבא ומשפט של לשכת עורכי הדין.


המשרד מעניק ייצוג משפטי לחיילים העומדים בפני משפט צבאי ומלווה את החייל באופן אישי בכל שלבי ההליך. המשרד מטפל בייצוג החייל, אם בשירות חובה/קבע, ואם בשירות מילואים, בגין עבירות צבאיות-פליליות שונות כגון:

 

✔ שימוש בלתי חוקי בנשק

✔ עבירות סמים

✔ תאונת אימונים

✔ עבירות רכוש

✔ אבדן ציוד

✔ עריקות והשתמטות

✔ אירוע מבצעי

✔ עבירות אלימות, עבירות תעבורה ועוד

 

כמו כן, המשרד מעניק ייעוץ והכנה לפני חקירת מצ"ח וועדות חקירה.


בנוסף על התחום הפלילי עוסק המשרד גם בתחום המנהלי מול רשויות הצבא, ומעניק לחייל/ת, לאנשי הקבע או למועמד/ת לשירות ליווי בתהליכי המיון והגיוס, בבחינת התאמה או פטור משירות, מימוש זכויות ועוד.


עו"ד אלדד פלד מייצג חיילים בחובה, בקבע ומילואים בתביעות נגד קצין התגמולים, להכרה בנכותם, אם בגין תאונה ואם בגין מחלה, וכן מלווה את הלקוח בוועדות רפואיות שונות לצורך תביעתו.

 

המשרד נותן שירות וליווי למשפחות שכולות.

 

עו"ד אלדד פלד מייצג נאשמים במשפט הפלילי ובמשפטי תעבורה, אף בבתי המשפט האזרחיים.


המשרד דוגל ביחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח, בשילוב סיוע משפטי מקצועי ואיכותי, ומעניק פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות.


נשמח להעניק גם לכם את השירות המשפטי הטוב ביותר!
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • משרד הביטחוןמשרד הביטחון
  • תעבורה תעבורה
  • משפט צבאי פלילימשפט צבאי פלילי

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.9
(התקבלו 66 המלצות)
  • 14/04/2024

    אללד עו״ד מסור, סופר מקצועי ונותן מענה אנושי ואדיב בזמינות גבוהה, ממליץ בחום על שירותיו שמגובים בהצלחה בתיק.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 18/03/2024

    ברצוני להמליץ על אלדד פלד. אני חיל מילואים שנתקל בבעיה עם השלכות פליליות. אלדד מקצוען, מכיר את המערכת וחוקיה בצורה מדוייקת. נתן לי יחס אישי בכל שלב של התהליך ואוזן קשבת. נתן לי ביטחון והסביר לי כל הזמן על השלבים שנעבור ביחד. הייתי במצב לא פשוט ואף רגיש ואלדד ידע בדיוק כיצד להכיל ולהדריך על הפעולות שעליי לעשות על מנת לסייע לי. תודה רבה אלדד.
     

  • 13/09/2023

    מהרגע הראשון שהגענו לאלדד הוא נתן לנו את המענה והרשת ביטחון לכל השאלות שלנו, עורך דין מקצועי משכמו ומעלה, אדיב וסבלני, ידע נרחב בתחום ונתן מעצמו מעל ומעבר לכל המצופה, אין לי ספק שכל אחד שיבחר באלדד יזכה, כמו שאני זכיתי. ממליץ בחום, מספר אחד בתחום.
     

  • 13/09/2023

    אלדד מהרגע הראשון שענה לנו נתן לנו את המענה והביטחון שחיפשנו, אין לי ספק שכל מי שיבחר באלדד יזכה, כמו שאני זכיתי. תודה רבה לך על המקצועיות, הסבלנות, האדיבות והטיפול המסור שלך שעבדת לילות כימים.
     

  • 20/08/2023

    הגעתי לאלדד כרס״ן בסדיר ששובצה בתפקיד שלא תואם הגבלות רפואיות. אלדד היה יוצא דופן, הרגשתי שבכל רגע נתון אני הלקוחה הכי חשובה שלו, יחס אישי, ליווי צמוד ותמיכה שנתנה לי תקווה בכל רגע בתהליך. בזכות אלדד הצלחנו לבטל את השיבוץ כל זאת תוך כדי שהוא הקפיד על דרך ישרה וכנה ששמרה גם עלי. תודה לך על הליווי התמיכה והשיחות! אדם ועורך דין יוצא דופן 🙏🏻
     

  • 02/08/2023

    אתחיל מהסוף: אלדד ידע לגשת ברגישות ובנחרצות, אל סערת הרגשות והחרדות שבי, ולארגן אותם באופן מובנה, מדרגי, מידתי ומעל לכול אנושי! לפני מספר שבועות ביתי הקצינה עברה תהליך משמעתי מורכב שעשה עמה עוול נוראי. ככל שנברתי בסוגייה, כך נגלו רבדים נוספים ואני לא ידעתי את נפשי מתיסכול ומה עלי לעשות. היכולת המקצועית והאנושית, של אלדד לדייק ולזקק עבורי את שיש לעשות לטובתה של ילדתי, הינה אומנות שיחידי סגולה ניחנו בה – ואלדד ניחן גם ניחן. אין זה מן המקרה, שמלבד בקיאות במשפטים, מדובר בקצין מנוסה,מפקד ולוחם שמשרת במילואים. מחבק אותך מכל הלב, אלדד. אבא של קצינה
     

  • 25/06/2023

    ברצוני להמליץ על אלדד פלד. מהרגע הראשון שהגעתי לאלדד הבנתי שהגעתי למקום הנכון. אלדד מקצוען, מכיר את המערכת וחוקיה בצורה מדוייקת. נתן לי יחס אישי בכל שלב של התהליך ואוזן קשבת. נתן לי ביטחון והסביר לי כל הזמן על השלבים שנעבור ביחד. הייתי במצב לא פשוט ואף רגיש ואלדד ידע בדיוק כיצד להכיל ולהדריך על הפעולות שעליי לעשות על מנת לסייע לי.
     

  • 18/05/2023

    אלדד ייצג אותי בשל הסתבכות בעבירות סמים בפעילות מבצעית, במהלך שירות מילואים פעיל. לפני שפניתי אליו, עשיתי את כל הטעויות האפשריות שגרמו לי לחשוב שאין לי עוד תקווה. למרות זאת, אלדד לא נתן לי להשפיל ראש, נלחם בשבילי מול התביעה וליווה אותי כל הדרך, עד שכתב האישום נמשך והתיק נסגר ללא שום נקיטת הליכים נגדי! באמת זכיתי לשירות מדהים, הוא היה זמין 24/7, ישר, מסור וסופר מקצועי. אני ממליץ בחום לכל מי שמתלבט לבחור בו לייצג אותו/להתייעץ עמו בלי לחשוב פעמיים!
     

  • 16/03/2023

    ממליץ בחום על עו"ד אלדד פלד. הגענו אל אלדד תוך כדי אירוע שכלל חקירת מצח. ראשית בשיחה הראשונה אלדד הרגיע והסביר לפרטים, עשה סדר בבלאגן. השליטה של אלדד בכל מרכיבי החקירה ובכל ההיבטים ראויה להערצה ואכן הוכיח את עצמו במבחן התוצאה כאשר האירוע הסתיים בטוב ובני ממשיך בשירותו כפי שרצינו. אל תהססו ואל תקלו ראש - בכל אירוע צבאי / בטחוני דברו עם אלדד עצותיו ופועלו שווים זהב! תודה אלדד.
     

  • 23/02/2023

    הגעתי לאלדד כשהייתי חייל והסתבכתי עם עבירות סמים, זכיתי לשירות מדהים של עו״ד איכפתי, מקצועי ומסור. אלדד ליווה אותי לכל אורך התהליך, התייעצתי איתו בכל שעה, ותמיד ידע להסביר בכל שלב בסבלנות במקצועיות וביושר על התהליך ומה עתיד להיות. לבסוף, בזכותו נשפטתי רק על עבירות משמעתיות, וגם שנים אחרי אני נוהג להיוועץ בו בכל שאלה משפטית שעולה בכל צומת בחיים. בן אדם ענק, עורך דין תותח ומקצוען אמיתי.
     

מאמרים מאת עורך דין אלדד פלד
עורך דין אלדד פלד
פניה ישירה אל עורך דין אלדד פלד

למעלה