עו"ד משה רבי

עו"ד משה רבי

אבא הלל 12, רמת גן , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורכי הדין משה רבי הוא מהמשרדים המובילים בתחום התעבורה ובעל ותק של 20 שנה בתחום. המשרד מייצג נאשמים בכל סוגי העבירות, וכן נהגים שרישיונם נשלל ע"י המכון הרפואי. ייעוץ ראשוני ללא תשלום.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

פורום ייעוץ אישי
על המשרד

משרדו של עורך הדין משה רבי עוסק מזה כ-20 שנה בתחום דיני התעבורה. המשרד מעניק ייצוג וטיפול משפטי לנאשמים המואשמים בעבירות תעבורה כגון: עבירות מהירות, נהיגה בשכרות, תאונות קטלניות ועוד.


במסגרת הטיפול המשפטי שמוענק ללקוח, המשרד מטפל בביטול פסילה מנהלית, ביטול פסילה עד תום ההליכים המשפטיים, ייצוג נהגים שרישיונם לא אושר על ידי משרד הרישוי או נשלל, וכן ייצוג במקרים של אי התאמה עקב בעיה רפואית או בעקבות אי התאמה אישיותית לנהיגה בטוחה.


משרד עוה"ד רבי דוגל במתן שירות אישי ומקצועי ביותר ומתייחס לכל רצונותיו ולצרכיו של הלקוח, בכל שלבי ההליך המשפטי שננקט נגדו או על ידו.


ההסתייעות בעורך דין במקרים של נהיגה בשכרות למשל או בעבירה ראשונה, בהן נוטה בית המשפט לשפוט לחומרה, היא בעלת חשיבות מדרגה ראשונה, ובחירת עורך הדין המתאים ביותר למשימה היא קריטית.


משרד עוה"ד רבי הבקיא היטב בתחום התעבורה, יכול לסייע רבות בהקלה על העונש מחד או הוכחת חפותכם מנגד. במסגרת העיסוק הוותיק בדיני תעבורה ולאחר כ-20 שנות ניסיון, צבר משרד עוה"ד משה רבי מוניטין רב והצלחות רבות של זיכויים בתיקים כמו נהיגה בשכרות או במהירות מופרזת, וכמו כן, צבר הצלחה בעסקאות טיעון.


פגישת הייעוץ הראשונה במשרד עוה"ד משה רבי ניתנת ללא תשלום ובלא צורך בהתחייבות.

כמו כן, במשרד פועל מענה טלפוני במשך 24 שעות ביממה, למעט שבתות וחגים.


נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 21/04/2022

    לפני שעתייםחדש משה רבי עורך דין מיקצועי מנוסה תומך בכל שלב מכין אותך למכון הרפואי וגם הולך איתך לוועדה עד הסוף לא גובה את כל שכר טירחה אם לא מצליח להשיב לך הוא גובה רק בערך רבע זה משהו מיוחד לא קיים ברוב בתחום של עורכי דין שהגעתי למשה רבי התייעצתי איתו ללא תשלום הייתי ממש מיואש עם תיק די גדול מאוד ומסובך אחרי הרבה שנים ללא רישיון אחרי כמה פעמים שניפסלתי במכון הרפואי אפילו שהגעתי להתייעץ עם עורך דין מומחה ושופט לשעבר בדימוס שאמר שאין סיכוי לעבור את מכון הרפואי משה אמר לי שיעשה את כל המאמצים בכדי להשיב לי את הרישיון והוא השיב לי את הרישיון נילחם תמך עבורי עם הגבלה לעיר בלבד ולאחר שהוצאתי וצברתי ניסיון בפעם השלישית הוא הצליח להסיר לי את הרישיון הגבלה בהרבה פחות כסף עם פחות תשלומים חיסרונות:לא אוהב הרבה שאלות לא כל הזמן נותן מענה נכון ללקוח חושש לפעמים מכסף מלקוח חוזר לא כל כך מתחשב שמאחרים אליו לפגישה ממקום רחוק לפעמים לא מעודכן לגבי הסכם אני ממליץ לבוא
     

  • 23/02/2022

    ברצוני להודות למר משה רבי עורך הדין בן אדם מקצועי עם שירות אדיב שאפו תמשיך בדרך הזאת מאחל לך בריאות אריכות ימים כל הכבוד!!! תודה מראש שלומי סידי לקוח מאוד מרוצה
     

  • 22/12/2013

    מקצועי ואמין
     

מאמרים מאת עו"ד משה רבי
שאלות ותשובות מפורום הזמנה לדין במשפט תעבורה - עו"ד משה רבי
ישראל שאל/ה:
העברת דוח לנהג אחר עקב מעבר דירה
16 צפיות

עקב מעבר דירה לא שיניתי את הכתובת שלי ולכן קבלתי לכתובת ישנה שני דוחות על רכב שהוא על שמי. נהג אחר אשר נוהג ברכב זה בצע את העברות מודה ומאשר להעביר את הדוחות אליו. לכן שלחתי בהקשה למשטרת ישראל להעביר את הדוחות אלו וקבלתי סיבור בגלל שעברו 90 יום אשמח לדעת מה אכל לעשות כי כרגע יש על הרישיון הנהיגה שלי 16 נקודות וזימון לנהיגה מונעת שלא אני צריך לעבור אשמח לדעת האם אכל לעשות משהו בנידון תודה !

עו"ד שי שקד
עו"ד שי שקד

הסבת דו"ח תעבורה לנהג אחר
ישראל שלום רב, עליך להגיש בקשה להסבת דו"ח התעבורה לנהג שביצע את העבירות וכן לצרף תצהיר מצד הנהג שנהג ברכב חתום ע"י עו"ד. בברכה, שי שקד, עו"ד

גדי שאל/ה:
שיקול דעת של שופט בעבירה של שימוש בנייד
28 צפיות

האם לשופט יש שיקול דעת בעבירה של שימוש בנייד?

עו"ד שי שקד
עו"ד שי שקד

מענה
גדי שלום רב, שאלתך לא ברורה. שיקול דעת בנוגע למה? לקביעת האחריות או העונש? תבהיר כוונתך. בברכה, שי שקד, עו"ד

עו"ד משה רבי
פניה ישירה אל עו"ד משה רבי

למעלה