לוסי מאיר, משרד עורכי דין  וגישור

לוסי מאיר, משרד עורכי דין וגישור

מצדה 7, מגדלי ב.ס.ר 4 (קומה 18) , בני ברק (אזור המרכז)

עו"ד לוסי מאיר, עוסקת מזה למעלה מ-14 שנים בתחום דיני המשפחה והירושה, אשר במהלכן ליוותה וייצגה בלמעלה מ-1000 תיקי ירושה וגירושין

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

עו"ד לוסי מאיר, הינה הבעלים של משרד עורכי דין וגישור בתחום דיני המשפחה והירושה.

 

עו"ד מאיר עוסקת בתחום מזה 14 שנים, אשר במהלכם ליוותה וייצגה בלמעלה מ-1000 תיקי ירושה וגירושין תוך שימת דגש שווה למורכבות הרגשית והנפשית, שהינה חלק בלתי נפרד מתחום דיני המשפחה לצד המורכבות המשפטית.

 

אחד הנתונים, שעו"ד מאיר גאה בהם, היא העובדה שב-4 שנים האחרונות, קיימת הצלחה מוגברת של משרדה אשר צלח להוביל 70% מתיקי הגירושין שנוהלו במשרדה לכדי סיום בהסכם גירושין כולל.

 

חלקם החלו בהליכי גישור, אחרים בניהול מו"מ ואחרים לאחר או תוך כדי מאבק משפטי תוך שמשרדה מחפש גם במאבקים המשפטיים את העיתוי הנכון להציע להתיישב לשולחן המו"מ שכן זהו הסיום המטיב עבור הצדדים שצריכים לפתוח פרק ב' בחייהם במצב המיטבי ביותר וזהו בוודאי הסיום הטוב ביותר לילדי הצדדים – תוך מזעור נזקים נפשיים שעלולים להופיע כתוצאה מהליכים משפטים ארוכים, נזקים שאין להם מחיר.

 

גם בתחום הצוואות והירושות, ליוותה עוה"ד לוסי מאיר בסכסוכי ירושה בין אחים, בין ידועה בציבור לבין ילדי המנוח, בין המטפלת לילדי המנוחה ועוד. עו"ד לוסי מאיר ידועה בניסוח מוקפד ביותר של צוואות, צוואות מורכבות יותר הכוללות הוראות בדבר ניהול נכסים ועסקים לאחר ה120 של הלקוח, פתיחת קרנות להעברה לנכדים, נינים ולדורות שטרם הגיעו לעולמם.

 

היתרון הגדול של עוה"ד לוסי מאיר בניסוח צוואות, הינו העובדה כי היא "חיה את השטח" ומייצגת גם בסכסוכי ירושה, מאותם סכסוכים ומאבקים שהיא מנהלת, היא לוקחת את אותו מקרה של מאבק ומנסחת אותו עבור הלקוח הבא, כדי למנוע מהלקוח הבא את אותו סכסוך ומאבק שאותו היא מנהלת עם אחר.

 

לעורכת הדין לוסי מאיר ניסיון רב בתחום של חטיפת ילדים | אמנת האג, והיכרות מעמיקה עם כל הגורמים המעורבים בהליך, בארץ ובחו"ל, כמו גם הכרת הפסיקה בנושא במדינות חוץ. כלים אלו מאפשרים יכולת עבודה מהירה ואינטנסיבית, אשר עשויה להיות הכרחית להשגת התוצאה הרצויה.

המשרד מאופיין בשירות, זמינות ומעורבות גבוהה של הלקוח בכל הקורה בעניינו, בבניית אסטרטגיה משפטית מנצחת ואח"כ גם טקטיקות בתוך ניהול התיק וביכולות גבוהות בניהול מו"מ לצד מתן פתרונות יצירתיים ללקוח. אין אצלנו "מקרה אבוד"!.

 

שאיפתה של עוה"ד מאיר הינה תמיד להליך משפטי הוגן וקצר עד מידת האפשר, תוך ניהול משא ומתן עם צד השני. יחד עם זאת, כאשר הצד השני עומד על סירובו , עוה"ד מאיר תנקוט בגישה אסרטיבית לוחמנית כאשר טובתו של הלקוח לנגד עיניה.


עוה"ד מאיר תשמח להעניק גם לכם ליווי משפטי תומך, מקצועי ואיכותי.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 08/06/2017

    זר לא יבין את התהליך הקשה, מלבד מי שעבר גירושין…לצד מקצוענות ראויה להתפעלות היית לי לעוגן בים סוער… אני משוכנע ומודע מה הייתה תרומתך עבורי ועבור ילדי כאשת מקצוע מהשורה הראשונה
     

  • 30/04/2017

    עורכת דין מצויינת, ממליצה בחום לקבל שירות. היושרה שלך והאמת שלך מנצחת.
     

מאמרים מאת לוסי מאיר, משרד עורכי דין וגישור
וידאו
לוסי מאיר, משרד עורכי דין  וגישור
פניה ישירה אל לוסי מאיר, משרד עורכי דין וגישור

למעלה