אלקבץ כהן משרד עורכי דין ונוטריון

אלקבץ כהן משרד עורכי דין ונוטריון

המשרד מטפל בתושבי בת ים, ראשון לציון חולון והסביבה , בת ים (אזור המרכז)

עו"ד אלקבץ כהן שימשה מספר שנים כרכזת בכירה לטיפול בעובדים זרים ברשות לאוכלוסין והגירה. המשרד מתמקצע בהגירה והסדרת מעמד בישראל וכמו כן מספק שירותי נוטריון לרבות תרגום נוטריוני בשפה האנגלית

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין ונוטריון אלקבץ כהן עוסק בתחום האשרות ומעמד בישראל. עו"ד שני אלקבץ כהן, חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2009, בעברה שימשה כרכזת בכירה לעובדים זרים במשרד הפנים.

 

לעורכת דין אלקבץ התמקצעות מיוחדת בטיפול מול משרד הפנים בהליכים שונים, כגון הסדרת מעמד בין בני זוג בהליך המדורג, היתרים להעסקת עובדים זרים ומומחים בישראל ועוד. בנוסף, המשרד מספק שירותים משפטיים בתחום דיני העבודה, נזיקין וביטוח בעיקר בתחום נזקי הגוף וכן בדיני מקרקעין. 


✔ תחומי העיסוק של המשרד


ייצוג בהליכי הסדרת מעמד לבני זוג זרים

 

עו"ד שני אלקבץ כהן מייצגת בהליכים שונים בנושא הגירה והסדרת מעמד בישראל. עו"ד אלקבץ ייצגה זוגות רבים בהליכים שונים מול לשכות משרד הפנים ברחבי בארץ , להסדרת מעמד בן או בת הזוג הזרים.

 

עו"ד אלקבץ כיהנה מספר שנים כרכזת עובדים זרים במשרד הפנים ובעלת ידע מקצועי, בקיאות בנהלים ובחוק. משרדנו ייצג בהצלחה זוגות מעורבים רבים ידועים בציבור ובין אם נשואים, בהליך הגשת הבקשה ועד לקבלת המעמד לבן הזוג הזר בישראל. מייצגת בבתי הדין לעררים ובתי משפט מנהליים.


✔ אשרות עבודה לעובדים זרים

 

ייעוץ משפטי וייצוג מלא למעסיקי עובדים ומומחים זרים אל מול הרשויות השונות בכל ענפי התעסוקה לרבות בענפי התעשייה, מסעדות, החקלאות, הבניין והסיעוד. לעו"ד אלקבץ כהן ניסיון רב בייצוג מול משרד הפנים. עו"ד שני אלקבץ כהן שימשה משך מספר שנים כיועצת משפטית של רשת מסעדות ידועה בפריסה ארצית, שם צברה ניסיון וידע רב בייצוג מול משרד הפנים.

 

מן הראוי לציין כי בטרם הסמכתה כעו"ד, שימשה עו"ד אלקבץ כהן מספר שנים כרכזת בכירה לטיפול בעובדים זרים במשרד הפנים, ומתוך היכרותה האישית את המערכת תוכל לסייע בביטחון מלא ללקוח במתן שירות משפטי ומקצועי הטוב ביותר.

 

הייצוג כולל הגשת בקשות להיתרי העסקה לעובדים ומומחים זרים וכלה בייעוץ משפטי וטיפול שוטף למעסיקי עובדים זרים, כגון: אשרות כניסה, הארכות היתרי העסקה, ניודים והחלפות עובדים, הארכה וחידוש של רישיונות עבודה, ביטול והפחתת קנסות מנהליים, ייעוץ למחלקת הנהלת החשבונות בנושא מבנה תלוש שכר ועוד.

 

יודגש כי כיום תחום העסקת עובדים זרים נתון תחת אכיפה מתמדת של גורמי האכיפה השונים במשרד הפנים והתמ"ת, ומעסיקים אשר אינם פועלים בהתאם לחוקים הייחודיים הקיימים בתחום, מסתכנים בהטלת קנסות גבוהים ואף הגשת כתבי אישום במישור הפלילי.

 

✔ דיני עבודה

 

משרד אלקבץ כהן מייצג עובדים בבתי הדין לעבודה, ייצוג בשימוע לפני פיטורין, זכויות עובדים, ייצוג נשים בהריון/ בטיפולי פוריות, הרעת תנאים, פיטורין שלא כדין ועוד.


כמו כן, משרדנו מייצג מעסיקים תוך מתן מענה וכן ייעוץ משפטי שוטף בתחום דיני העבודה על כל רבדיו, לרבות ייצוג בבתי הדין. משרדנו מספק ייעוץ שוטף למעסיקים באשר למבנה נכון של תלוש שכר לעובדים, ניסוח ועריכה של הסכמי עבודה שונים, ייצוג המעסיק מול משרד התמ"ת במישור האזרחי והפלילי ועוד.


המשרד מסייע ללקוחותיו בטיפול בענייניו ברמה גבוהה וביעילות מרבית על לקבלת הפתרון ו/או הסעד הנדרש לשביעות רצונו של הלקוח, הכל תוך מתן מענה ויחס אישי.

אשמח לסייע בכל עת,

עו"ד שני אלקבץ כהן

 

שפות: עברית, אנגלית.

תחומי עיסוק
  • משפט מנהלי ועתירותמשפט מנהלי ועתירות
  • קביעת אבהותקביעת אבהות
  • איחוד משפחותאיחוד משפחות
  • הסדרת מעמד בישראלהסדרת מעמד בישראל
  • משרד הפניםמשרד הפנים
  • אזרחות ישראלית - ויזה לישראלאזרחות ישראלית - ויזה לישראל

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 16 המלצות)
  • 11/04/2024

    היא הבן אדם ועו"ד הכי טוב בתחומה. היא עשתה הרבה באופן אישי למען הזוג שלנו, היא תמיד הייתה איתנו בקשר. אני אסיר תודה שבחרנו בך. אני ממליצה עליה בכל ליבי.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 01/03/2024

    Administrative processes in Israel are less about rules, but more about relationships and communications. Shani knows pretty much everyone in the Ministry. Many layers know the law and the rules , but fee know how to navigate the complex sustem of human relationships, build genuine rapport with clients, and most importantly, caseworkers. Shani has this precious skill, and it lead us to success in a rather difficult case. Highly recommeded!
     

  • 03/02/2024

    ממליצה בחום על שני אלקבץ על יכולותיה המקצועיות כעורכת דין. בפן המקצועי, בידע וביכולות לעמוד מול משרד הפנים . בפן האנושי בסבלנותה . כל הכבוד על סיום תהליך קבלת תושב קבע. מספר אחת!!!
     

  • 03/01/2024

    חיפשנו עורך דין לתהליך הארוך שהיינו צריכים לעבור והגענו לשני. הסיבה שבחרנו בה היא בגלל שחיפשנו עורך דין שאנחנו מאמינים לו ויכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות. וזה בדיוק מה שקיבלנו. אכפתיות, עזרה מעל ומעבר והרבה הרבה אנושיות. בדיוק מה שצריך כדי לעבור תהליך כזה. מודה לך על העזרה הרבה. לא יכולנו עורך דין יותר טוב מזה
     

  • 11/05/2022

    שני אלקבץ פשוט אלופה! הלקוח בראש מעייניה, דייקנית, זמינה, מקצועית וחושבת על הפרטים הכי קטנים בעבור לקוחותייה. שני תמיד מסבירה, עונה על כל שאלה והיחס האישי אצלה מעל הכל. הלקוחות פשוט חשובים לשני והיא ייצגה אותנו בצורה מופלאה. לא הבטיחו הרים של זהב, אבל במהותו ולעניין, וזה חשוב.לא לשקוח שסבלנות גם חשוב ,בסופו של דבר מקבלים תוצאה שרציתם,אבל חייבים סבלנות.שני תמשיך בעבודה הטובה ושיהיו לנו עוד עורכי דין כאלה בארצנו
     

  • 26/03/2020

    שני היקרה, בחוכמה, במקצועיות, במסירות וברגישות נטעת בי בטחון, תחושת ערך ואופטימיות והבאת אותי לתוצאה טובה מהירה והגונה, למרות "האגוז הקשה" שהיה בצד השני. מאחלת לכל מי שנקלע לסיטואציה קשה כזאת לקבל טיפול כזה! באהבה, הכרת תודה מכל הלב על הזכות להכירך ולהיות מוצגת על ידך, תניא ורוברט סטריזבסקי
     

  • 02/01/2020

    עורכת הדין שני אלקבץ עזרה לי בהגשת ערר למשרד הפנים, לאחר שנאמר לי כי המיקרה חסר סיכוי. שני עשתה את הבלתי יאומן והערר אושר לאחר זמן קצר! ממליצה בחום, מספר אחת!
     

  • 28/10/2019

    עוד שני אלקבץ ייצגה את בתי בנושא פציעה שארעה בביה"ס. כנגד כמעט כל הסיכויים זכינו בתביעה וזאת בזכות ההתמדה, האכפתיות והעקביות, ממליצה בחום.
     

  • 25/07/2019

    ממליץ בחום על שני אלקבץ על יכולותיה המקצועיות כעורכת דין. בפן המקצועי, בידע וביכולות לעמוד מול בית המשפט ולטעון את שצריך באופן הבהיר והברור ביותר. בפן האנושי בסבלנותה וביכולת להסביר לנו כלקוחותיה את הסוגיות המשפטיות בדרך הנכונה. כל הכבוד על סיום התיק לשביעות רצונינו המלא.
     

  • 05/12/2018

    פנית לעורכת דין אלקבץ אחרי שפוטרתי בלי פיצויים ובלי זכויות בכלל. היא עזרה לי מול המעסיק ותוך זמן קצר קיבלתי את כל מה שמגיע לי. תודה רבה לך!
     

מאמרים מאת אלקבץ כהן משרד עורכי דין ונוטריון
אלקבץ כהן משרד עורכי דין ונוטריון
פניה ישירה אל אלקבץ כהן משרד עורכי דין ונוטריון

למעלה